IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Diabolos Rising / Raism
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 10-02-2007 11:53 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Schandalig, nog geen topic voor deze herrie!

Kvlt industrial black metal projectje van Mika Luttinen van Impaled Nazarene en Magus Wampyr Daoloth van Necromantia. Begonnen als Diabolos Rising, daarna naam veranderd in Raism. Eerste releases zijn nog meer black metal, met lekker irritante industrial invloeden, later gaan ze wat meer gabberen enzo. Lekker simpel, maar wel leuk

Diabolos Rising - 666 (1994)
Diabolos Rising - SNTF 7" (1995)
Diabolos Rising - Blood Vampirism & Sadism (1996)
Raism - The Very Best of Pain (1996)
Raism - Aesthetic Terrorism (1997)

*stuiter*

Zenial

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-02-2007 11:57 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ikheb die laatste van Raism hier wel liggen. Maar es een ruillijstje maken. Is absoluut niet mijn ding...

spelfout weggehaald...

Sater
Usericon van Sater
Posted 10-02-2007 12:45 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

JA! Blood, Vampirism, Sadism is echt vet!
Heb ook nog de videoband liggen.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-02-2007 13:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Die zooi is bij osmose nu voor heel erg weinig te krijgen geloof ik, zo'n 4 euro per cd dacht ik.

Fuck the world and fuck you

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 10-02-2007 15:11 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Dat geeft al aan hoe hoog de muzikale kwaliteit is, van wat Mika er toen van bakte.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2007 17:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Diabolos Rising - 666 (1994)

deze vond ik wel geslaagd

signature

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-01-2008 19:16 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

meesterlijke shit varanus... vandaag is RAISM agains the neighbours dag!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 16-01-2008 19:16]

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-01-2008 19:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ah, je hebt em binnen? Mooi zo. Buren hebben hier vandaag van Weltbrand mogen genieten hehe

spelfout weggehaald...

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com