|
Auteur: |
|
|
Hallo, wij zijn een festival dat zich elk jaar in juli herhaald en dit is de 4e keer dat wij het organiseren. Het heet Rock About Nask (genoemd naar de band Nask) omdat we elk jaar ons jubileum met een groot feest vieren. Elke band kan zich aanmelden (ook bands die vorig jaar zich hebben aangemeld), ongeacht welke stijl. Bij voorkeur zoeken we bands die passen in de Death of moderne metal stijlen. Als je je aanmeld, zorg er dan wel voor dat de band iets van zich kan laten horen, demo of een filmpje van een optreden, allemaal tof. Heb jij of ken jij een band die op dit festival moet spelen? Mail voor aanmeldingen en info naar: kevin_klaassen666@hotmail.com laters, RAN kruw |
|
Ik zou de naam veranderen in iets dat misschien beter de stijl van zo'n festival weergeeft(?!) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Precies. Wat is er mis met Normaal? |
|
waarom een naamsveranderin naar 3 succesvolle edities? En het is geen metal-only festival. |
|
Meer info zal handig zijn.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Waarom, jij hebt geen band toch? Als je als band zijnde interesse hebt, kun je mailen voor meer info staat er en als je meer wilt weten, zet er dan bij wat je dan precies meer wil weten. Anyway http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=145532352 [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-02-2007 11:08] |
|
quote: Jezus Ik heb een mailtje gestuurd in ieder geval. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
mail! |
|
Wat denk ik wel handig is om te weten is wanneer het is, dat staat nergens? |
|
En waar precies. Bij het lezen van Wehl op die myspace gok ik op "olde Beth"? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Iemand heeft Mail. |
|
Wehl is het. datum is nog niet bevestigd dus dat kan ik nog niet zeggen. Tis rond midden juli in ieder geval. |
|
Dan wacht ik wel ff met mailen tot de datum bekend is, anders weet ik niet of ze wel allemaal kunnen. |
|
heb ook efkes gereageerd |
|
Mail is verstuurd!! |
Index / Concerten |