|
Auteur: |
|
|
Voor wie van funny dansbare gore grind houd met vlaamse teksten,check WWW.MYSPACE.COM/STEENGRUIS 20-02-07 spelen we ons eerste optreden in jeugdhuis eenders in buizingen http://users.telenet.be/buzo/20feb.gif Het zal dan ook onze release party worden van onze demo "Demo vol Kak" inclusief velleke wc papier met steengruis erop gedrukt en een oorstokske de demo bevat 6 nrs: -Facial Humiliation -Smoel Vol Kak -Naakt Dansen -Den Beer -Honger -D.E.B.I.E.L. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 03-11-2008 21:15] |
|
lol signature |
|
Steengruis werd opgericht door 4 lawaaimakers die geen grenzen willen verleggen en geen innovatie brengen. Trends zijn dingen die we als ontbijt eten en de mainstream is iets waar wij ons ochtendplasje in doen. Mensen die willen loos gaan op korte en krachtige vlaamse levensliederen: dig in! Want dat is wat we brengen; een ode aan het Vlaamse Levenslied, vakkundig door de mangel gehaald met gorgelvocalen, kelderbas, AK47-drums en überdistortie. Na veel loze beloftes en stoere praat is het er eindelijk van gekomen: opnames voor een Steengruis-album zijn gestart. 16 nummers vol lawaai en platte teksten, en aan de titels te zien is het van het beste wat België te bieden heeft. De lijst:Steengruis 1. Kutschurft 2. den Beer 3. Bakkes vol Bloed 4. Honger 5. miss belgie 6. Laura Lynn 7. De Pfaffs 8. d.e.b.i.e.l. 9. de Lange Zwabber 10. w.t.f.i.T.J.? 11. Facial Humiliation 12. h.j.e.v.m.? 13. Smoel vol Kak 14. Keutelpingpong 15. een Nieuw 16. Smegmamama |
|
de belgische grindbashers dus. Fuck the world and fuck you |
|
heeft iemand de texten van de nieuwe online staan? signature |
|
quote: Je wilt graag iets lezen wat meer op jouw niveau is? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
zoiets ja, wil je niet delen dan? signature |
|
Ik zat me eigenlijk vooral af te vragen waarom jij voor de zoveelste keer weer een oud topic met betrekking tot een band waarvan werkelijk alle signalen erop duiden dat het compleet overbodige meuk betreft op moet rakelen om iets doms te vragen, maar dat is een vraag die ik zelf wel kan beantwoorden, omdat jij weer eens behoefte had aan aandacht. Begrijp jij dat men jouw 99 dagen durende ban alleen maar heeft opgeheven uit medelijden, wetende dat jij het emotioneel niet zou trekken om hier ruim drie maanden niks te kunnen posten? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
als je het persé wil weten: http://forum.deathmetal.be/forum/viewtopic.php?t=21082&sid=bdc0f0c49e02c719c77ae96357abb74a net een nieuwe cd uit tot zover uw nutteloze gemekker [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-12-2010 22:33] signature |
|
Eh, ja. Veel succes met het vinden van de lyrics voor 'Keutel Pingpong'. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
thanx, ik ben eigenlijk op zoek naar die van "de Pfaffs" signature |
|
mooi zo signature |
|
Dit was de oude bezetting. Ik ben hier rechts in beeld. Bassist, zanger en ikzelf zijn sinds augustus 2009 vertrokken. Het zijn wel onze bas- en gitaarlijnen op de cd. |
|
ow... en hoe is de relatie met de band nu? signature |
Index / Heavy Metal |