|
Auteur: |
|
|
Ik ken er twee bij naam. The Ancient Mariners en The Powerslaves. Verder weet ik absoluut niets van deze bands... dus de rest moet u zelf uitzoeken Ik, Wil Schuurman |
|
Gewoon "Powerslave", uit Sittard komen die geloof ik... Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Ik ken er nog een. Heet Re-Entry. Speelt covers van Iron Maiden en Bruce Dickinson. Ik heb ze één keer gezien in Dynamo kaffee in eindhoven en vond ze niet goed. ... do you think we're forever? ... |
|
Amai hoeveel zijn er zo wel in Holland?? |
|
[offtopic] Ik ken wel een KISS cover band uit nederland heel origineel genaamd SSIK [offtopic] Black Metal ist krieg :-) |
|
en een deense gast die onder de naam 'anton maiden' iron maiden nummers in midi formaat inzingt en verkoopt op cd Je moeder. |
|
quote: gvd je was me voor, maare anton maiden rulesss |
|
of misschien toch niet |
|
Off-topic: Er loopt in Nederland een heel goede AC/DC coverband rond; genaamd Action in DC. Het lijkt net of AC/DC écht voor je staat; en ze spelen uitsluitend materiaal van het werk met Bon Scott (wereldzanger!) Als ik het goed heb stonden ze ook op de camping-avond op Graspop afgelopen jaar... (waar ik overigens niet aanwezig was) Ik, Wil Schuurman |
|
Up the Irons uit Tilburg e.o. zijn mijn favorieten..... |
|
Tering! die anton maiden vraagt er nog geld voor ook???? Toen ik zijn interpretatie van Run to the hills hoorde begon m'n haar spontaan uit te vallen...snel afgezet!!! over muziek verkrachten gesproken... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Up The Irons, met de zanger van Sun Caged. Ik heb ze 1 x gezien ne ik vond ze echt gaaf http://run.to/uptheirons |
|
quote: de edele kunst van het muziek verkrachten Je moeder. |
|
Ancient Mariners is een Iron Maiden Coverband uit Dordrecht/Rotterdam/Delft/Landsmeer We hebben een 5 track demo opgenomen te verkrijgen voor €9 incl. verzend kosten! Je krijgt een goede CD met exclusief artwork op de hoes! GJ |
|
quote: Jup. beste Maiden tribute band van Europa. Zie: http://run.to/uptheirons [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 25-03-2002 16:32] |
|
quote: Lol. Ik hou van herhaling ;-) |
|
Ironically Maiden |
|
Ik heb de jongens van Ancient Mariners vaker gezien. De echte Maiden fans mogen de gitaarduetten van "Phantom of de Opera" en "Hallowed be thy Name" live niet missen. Enne Headbangen on stage kan hier natuurlijk wel. Binnenkort treden ze weer op. RV |
Index / Muziek algemeen |