![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
HAX1111 OMG WALLHAX!! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 14-02-2007 13:06] Suck my piss ![]() |
|
H4X0rRR!!1one! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
signature ![]() |
|
quote: De teringtubbies waren best intelligent hoor! Zenial ![]() |
|
![]() Gaaf! Soort fractal-idee. ![]() ![]() |
|
quote: Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands, speknek. ![]() |
|
quote: Wat is er mis aan? ![]() Zenial ![]() |
|
Ik mis een hoofdletter. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Haha, ik lach jullie proleten stuk voor stuk uit! Een beetje stoer tegen de schenen van iemand met een vraag schoppen ![]() Helden! HELDEN! ps. Met nadruk op BURZUM [Dit bericht is gewijzigd door R. op 14-02-2007 14:36] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() quote: Nee je begrijpt het gewoon niet ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 14-02-2007 14:37] Zenial ![]() |
|
quote: Waarom als ik vragen mag? Ik heb tenminste nog een band genoemd. ![]() |
|
quote: Ik had niet gezien dat je hier gepost had. ![]() |
|
quote: Je kan je natuurlijk afvragen in hoeverre je zo'n programma serieus kan nemen. Denk aan "Rutger leert stappen" ofzo... Heb er een "we gaan je stereotyperend in de zeik zetten onder het motta van goh leuk joh" gevoel bij... Als je dát wil gaan verdedigen, wens ik je daar verder alle plezier mee, natuurlijk. Vet tr00 ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
'Try before you die' is best lekkere TV hoor. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Zal het eens gaan kijken, en dan nog een keer commentaar geven. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ja die kennen we, zelfs als het je lukt word je ongetwijfeld expres een heerlijke bak stereotype foutheid voorgeschoteld (je kunt de Noorse broeders een goed gevoel voor humor niet ontzeggen) en dan komt er een suf itempje uit met als conclusie dat het allemaal zulke enge mensen zijn en dat het maar goed is dat de koene verslaggeefster levend is thuisgekomen. Als je niet in het wereldje zit moet je je er ook niet mee bemoeien, want je krijgt er toch geen hoogte van en het draait alleen maar uit op de zoveelste vooringenomen stompzinnige pseudo-docu waarvan iedere leek weer schande kan roepen. Ofwel, als je dit soort contacten in de eerste plaats zelf al niet hebt dan ben je waarschijnlijk niet de juiste persoon voor dit item. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Mooi toch, metal hangt aan elkaar van stereotypes en vooroordelen, en dat moet zo blijven. ![]() |
|
quote:Oftewel, het metalwereldje is gay, omdat men zich tegenover mensen van een ander 'wereldje' dusdanig probeert te profileren dat de anderen rare dingen van het metalwereldje gaan denken? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Jij bent een kakker ... jij hebt al genoeg rare denkbeelden ![]() |
|
quote: Ik beweer nergens dat het 'gay' is. Ik zeg alleen dat ik het nut van een dergelijke actie niet inzie als het een reportage is die gemaakt wordt door iemand die geen hoogte heeft van waar ze over praat. En dat ze dat niet weet leid ik af uit het gegeven dat als ze wel wist waar ze over praatte, ze ook zou weten welke bands/labels aan te schrijven, in plaats van het te proberen via een webzine forum. En nee, ik zeg ook nergens dat ik het wel zou weten, maar ik ben dan ook niet degene die hier een reportage probeert te maken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Dezelfde verzoek vond ik op een ander forum m.b.t. UFO's. Volgens mij post iemand gewoon graag het email en tel.nr. van floor op het internet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Als het voor de VPRO was zou ik meewerken. ![]() ![]() |
|
ellen ten damme is een hoer Suck my piss ![]() |
|
quote: ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |