|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmm, naja, ik zie het verschil wel. Als ik ga zuipen met mijn maten denk ik aan vanalles en niks en kan me niet concentreren...héhé Pff, wat klets ik eigenlijk? Het is eeuwen geleden dat ik nog eens aan meditatie heb gedacht, neuken is ook lekker. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
.. en wanneer heb je dat dan voor het laatst gedaan // |
|
quote: Als ik dat recu'tje nog vind weet ik je het te vertellen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
|
|
quote: Zen and the art of motorcycle maintenance. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En waarom heb je daar een stokje hout voor nodig? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote:Z'n lul brandt niet |
|
quote: Daar heb je ademhalingstechnieken voor. quote: Wat is dat dan? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Het klopt inderdaad dat er veel te veel bullshit is in dat wereldje, ik heb daar verder ook niets mee. Maar een goede yogadocent kan je bijvoorbeeld wel ademhalingstechnieken leren (pranayama heet dat) en dat is al een goede basis voor meditatie. Ik ben het dus absoluut niet met je eens dat meditatie onzin is. Dat is volgens mij vooral onkunde (en/of desinteresse?) van jouw kant. No offense verder hoor. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Ja dat zal het zijn.. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
To chelman en Jenje, inderdaad is mediteren gewoon een vorm van ontspannen, en ik ben wel de laatste die me laat indoctrineren of hersenspoelen. Alleen is het voor mij nodig dat ik leer te ontspannen en of ik dat nu individueel of met een groep moet doen interesseert me geen reet, als ik het maar leer, en hoe maakt me niet zoveel uit eigenlijk. De huidige manier, slaapmedicatie, vind ik nu erg vervelend worden namelijk. En by the way is het boek Zen and the art of motorcycle maintainance het lezen waard... |
|
er is wel degelijk verschil tussen mediteren en ontspannen, je zou misschien kunnen zeggen dat meditatie wel een vorm van ontspanning is, maar een veel diepere vorm van... gewoon ontspannen is bij mij dat ik goeie rustige muziek opzet (tom waits, lamb, jj cale, pf, oude sabbath, 2 chord genius) en dan m'n ogen dicht totdat ik kippevel krijg (wat altijd wel een fijn gevoel is), meditatie is vaker zonder muziek of alleen met ultra-trippy geluidencollages á la synaesthasia of hawkwind en dan m'n geest proberen te verplaatsen of verheffen boven de dagelijkse zorgen en het "werkelijkheids-"besef... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Tsja, ik moet mijn leven ffies wat beter regelen en plannen, zodat ik tijd en rust heb om te mediteren. Mediteren opzich vind ik uiterst DOPE american psycho |
|
quote: haha, dit is echt de grootse crap ooit, mediteren doe je om te onstpannen, "tijd te creeeren", en niet andersom. ps. het doel van meditatie is juist in het nu te leren zijn. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 14-03-2005 0:55] |
|
Ja, dan moet je wel tijd hebben als je een gezamelijk huishouding voert, een dochterje hebt en daar naast werkt. [Dit bericht is gewijzigd door peer op 14-03-2005 0:59] american psycho |
|
Zeg peer, hou je eigenlijk van Metal? |
|
Ja, maar volgens mij gaat het in dit topic over meditatie en nu ga ik slapen. american psycho |
|
quote: ben je niet een beetje jong om moeder te zijn? Of was jouw zoektocht naar de tweelingziel gewoon een excuse om rond te kunnen neuken. mediteren kun je ook gewoon thuis hoor. |
|
25 is zo erg jong toch niet? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Precies. |
|
Ik ben bijna 24, dat vind ik niet zo jong. Ik vind mensen die tegenwoordig bijna 40 zijn en dan aan hun eerste kind beginnen OUD. Als je kind dan 20 is ofzo, dan ben je 60, meer een leeftijd voor opa's en oma's vind ik. Tis nl niet voor niks dat je vanaf 35 regelmatig extra controles of echo's krijgt. Ze willen dat nu al gaan verlagen naar 30, vind ik wel goed, tenslotte gaat je lichaam dan al af takelen, laat staan als je nu een tweede of derde kind wil. american psycho |
|
Hoe oud was je dan toen je dat ding eruit poepte? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
23 american psycho |
|
Valt mee inderdaad. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |