|
Auteur: |
|
|
23 Februari 2007 is het weer zover, een nieuwe metalnight! Dit keer staan op het podium: Mirdyn, death trashmetal Deluzion (voorprogramma Sepultura) melodic death trashmetal Heidevolk, wie kent ze niet?! Pegan/folkmetal deuren open om 20.00, entree 5 euro Coole bands en goedkope drankjes, kom ook! Walhalla Achter de Muren zandpoort 7411 GE Deventer (centrum 5 min. lopen van station) website: www.walhalla-deventer.nl Zie je daar! |
|
trash en pegan. Zozo... spelfout weggehaald... |
|
Verdomme, Gea. Kun je niet gewoon in walhalla spelen als ik niet hoef te werken. Welkom op ZM trouwens. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nou, je hebt wel wat gemist hoor, was echt een vette avond de Metalnight in Walhalla breken records haha! En...volgende keer beter dan [Dit bericht is gewijzigd door Skwalto op 25-02-2007 11:34] |
|
Mirdyn heb ik gemist. Maar iets zegt mij dat die nog wel vaker gaan optreden, in Deventer. Waar Deluzion de vergelijking met 'At the Gates' en 'God Dethroned' vandaan haalt is mij een raadsel. Die twee bands zijn nmlk behoorlijk technisch. En Deluzion was een ongecontroleerde bak bagger. Heidevolk was Heidevolk. Simpel, gemakkelijk, goedkoop. Niet mijn ding. Overigens is de Wahalla een leuk zaaltje. Goed bier voor een scherpe prijs. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 27-02-2007 14:32] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tja, ik denk iedereen andere meningen heb, dat je Mirdyn gemist hebt, jammer, ik had graag een mening gehoord. Met opbouwens kritiek is niks mis. Daarover gesproken, persoonlijk vond ik Deluzion een goede show geven, de slogan "melodic death trashmetal" mis ik het "melodic" misschien net iets. De headbangers in het publiek vonden het in ieder geval erg leuk. En Heidevolk...net wat je zegt, the usuall, en dat is zeker leuk! Wie zou je graag op een volgende metalnight willen zien dan bijvoorbeeld? |
Index / Concerten |