|
Auteur: |
|
|
Miss ff kieken mien jung!! |
|
Zou tof zijn als je ook langs komt! |
|
ik zal er zijn |
|
Ik ook! |
|
Ik ga ook proberen te komen, maar niets is nog zeker. |
|
We gaan waarschijnlijk aardig wat nieuwe shit spelen. Oh, en voor de liefhebbers. Zaterdag 10 maart speelt Stigma ook op de finale van de Rockslag in Het Huys van Breughel in Gorinchem. |
|
Riffs van gister waren bruut zeg!! Gaat dat zien guys!!! |
|
ben wel benieuwd, toen we er met collision speelde laatst was er bijna niemand. toch een coole show gehad. we spelen trouwens met een invaller, omdat onze bassist harold met legion of the damned op tour is. deze tijdelijke invaller is sander van SENGAIA! |
|
Ik denk dat het best gezellig wordt. Ik heb nog nooit in een rustige Elektra gespeeld eigenlijk... |
|
Schop! |
|
Helaas speelt Stigma niet... Ik heb mijn sleutelbeen gebroken van weekend. Kutzooi! Sobek (met gitarist van Stigma) is de vervanger. |
|
Frans toch! Wat heb je nu weer gedaan joh? Voor jou: |
|
quote: Godverdegodver! Moet ik jullie weer missen. Maargoed, kan jij ook niks aandoen natuurlijk Beterschap!!! EDIT: Charlie Adler gaat ook niet meer door lees ik op het Elektra-forum! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 28-03-2007 15:33] |
|
quote: Zatlap!! |
|
Line-up is nu: Verona Beach (thrash/hardcore/screamo) Sobek (instrumentale metal met leden van oa Stigma en Eria d'Or) Soul Abortion (black/death) |
Index / Concerten |