|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
«Anti-Christ Crusade Tour» featuring: MORTUARY DRAPE (IT) MORRIGAN (DE) BESATT (PL) performing on exclusive stages across Central Europe on April 21-May 05... 21.04.07 sa - IT- Padova @ Country Star 24.04.07 tu - IT - Alessandria @ Puget Sound 25.04.07 we - AT - Vienna @ Escape 27.04.07 fr - DE - Munich @ Titanic City 29.04.07 su - NL - Rotterdam @ Baroeg 30.04.07 mo - NL - Arnhem @ Kings Of Metal Fest (Mortuary Drape only !!!) 30.04.07 mo - DE - Hagen @ Kultopia 02.05.07 we - BE - Hekelgem @ 162 04.05.07 fr - SK - Bratislava @ Randal Club 05.05.07 sa - AT - Innsbruck @ Hafen More dates tba soon! www.iconmusicagency.com [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 19-03-2007 21:21] |
|
oe, mortuary drape! Je moeder. |
|
Hier ben ik bij. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
die uitspraak waag ik me zelf niet meer aan Je moeder. |
|
quote: Vorig jaar hebben ze ook nog in Nederland op Black Metal Blitzkrieg gestaan Toen heb ik ze alleen niet gezien omdat we door omstandigheden eerder naar huis moesten. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Leuk dat deze show in Baroeg al aangekondigd wordt, maar we moeten eerst maar zien dat die hele tour doorgaat! Als het doorgaat, dan is het optreden in Rotterdam wel zeker. |
|
quote:Moet je bij IMA zijn... Daar stond het al op de site. Bovendien stond het nu ook al in de baroeg-mail, maar je hebt een punt... hoop echter wel dat het doorgaat! |
|
Hehe, ik ben de boeker van Baroeg. In de Baroeg mail staat ook 't.b.c.' trouwens. |
|
Oh ja joh? |
|
Tja, Erwin is schijnbaar de enige die dat niet weet. |
|
quote:Nee... vertel... leg uit !!! MEEER !!! Desnoods leggen we geld bij! Nee, zonder gekheid... Had dat tuberculose er nog niet achter zien staan... had slechts vluchtig gelezen. |
|
Me Leon, you Erwin. |
|
quote: |
|
MD was geniaal vorig jaar, dus ik hoop wel bij een van de shows aanwezig te kunnen zijn! |
|
Last update: 01.05.07 tu - LU - Kehlen @ Shindy'z |
|
Even voor de duidelijkheid... aanstaande zondag gaat ons cafégedeelte weliswaar om 15.00 uur al open, maar de bands starten pas om 19.00 uur! |
|
02.05.07 we - BE - Hekelgem @ 162 Nu woensdag al, + Negurã Bunget (!!) en Arctic Frost (vervanging voor Adultery). Geïnteresseerden? Hypnos? Snoodaerdt? |
|
quote: Kankxorz, dan gaat het niet door. |
|
Zeg, Leon... Kan je al iets van een tijdschema vrijgeven? Of anders hoe laat je verwacht dat het is afgelopen? |
|
Dit zal het ongeveer worden: 19:00-19:40 BESATT 20:20-21:00 MORRIGAN 21:20-22:20 MORTUARY DRAPE De volgende dag is het koninginnedag, dus dan is iedereeen vrij. |
|
Dat wel ja, maar treinen gaat er zo niet inzitten... |
|
hekelgem... hmmm... signature |
|
quote: Wij kunnen je voeren van Gent naar daar en terug, als je wil. |
|
aha!ç wanneer begint het en prijs? signature |
|
Eerste band begint om 19u, geen idee hoeveel het kost, nergens gevonden. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |