![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Heb je het laatste nummer geluisterd? Vind ik het allerbeste varathron nummer. VIESPEUK!!! ![]() |
|
quote:Nee, ben tot nr. vier gekomen. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Was ik al bang voor, hehe. Check die nog even een keer, als je tijd/zin hebt. ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
quote:Ik heb een re-release. Welk nummer bedoel je? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Deze. Het drumwerk, de riffs. Alles. ![]() ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
Gisteravond nog even beluisterd. Die en de bonustrack zijn indd een stuk beter dan eerste tracks op dat album. De rest toch nog maar'es aanzetten dan. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Het is net die sfeer dat het hem doet. Klinkt echt sacraal, spiritualistisch en esoteriek. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
Zoals al vermeld, binnenkort voor de eerste keer in Nederland met een volwaarde headlinerset op Veneration! ![]() ![]() ![]() |
|
Heel vet, ja. Nieuw nummer. Sjeezzzz, ijzersterk nummer! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 12-03-2018 7:05] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
De gehele nieuwe plaat is ijzersterk. Top 10 van 2018 materiaal. ![]() |
|
Erg benieuwd naar de rest dan! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ho, dat klinkt lekker zeg. Kende de band van naam, maar nog niet eerder iets van gehoord. Gaan we verandering in brengen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Vond ik ook. Zeker aanwezig in de Baroeg. ![]() |
|
quote: Check iig deze, Ralph! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 12-03-2018 9:02] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ralph heeft het ineens te druk. ![]() edit. Nog een nieuw nummer, ook al zo goed. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 16-03-2018 23:43] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-04-2018 0:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Net de nieuwe plaat opgezet en het is van begin tot eind genieten! ![]() |
|
ja is weer een mooie plaat geworden. ![]() |
|
Belachelijk goede plaat! ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Zeer zeker! Met het laatste nr. track 8: Ouroboros Dweller als uitschieter! ![]() |
|
Die bandnaam doet me afhaken. Doet me denken aan een bedrijf dat handelt in hygro- of hydrometers. Satyricon of Tryptikon heb ik dat ook mee. Klinkt als een club handige IT’ers die zich laat outsourcen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Lol! Maar ik ken het. Als een band een te rare naam heeft, dan luister ik er niet eens naar, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Vox Clamatis in Deserto ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |