|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 2 juni JC Staddijk, Nijmegen FORTAROCK ( www.fortarock.nl ) SABATON ( Zweden - www.sabaton.net ) THUNDERBOLT ( Noorwegen - www.thunderbolt.no ) NON-DIVINE ( www.non-divine.com ) Entree: € 8,- Zaal open: 19:00 Aanvang: 19:30 Meer info & reserveringen: www.staddijk.nl [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 27-04-2007 13:37] |
|
Support in Staddijk is Non-Divine. En entree is € 8,- |
|
Met dank aan Spirit In Black [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 27-04-2007 13:36] |
|
zozo, u bent snel. |
|
Haha nogal! Ziet er weer mooi de flyer! |
|
Hoe sneller hoe beter |
|
Niemand? |
|
Ik ook.. samen met wat ander tuig You're running in circles |
|
Ik schijn hier uiteindelijk toch ook heen te gaan, aangezien de tour van unleashed is gecancelled en ik daar dus niet meer heen hoef 2 juni. Dus ik hoop dat ik me dan bij dit ondermaatse surrogaatavondje kan vermaken. [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 22-05-2007 14:54] Op je knie en pijp voor genade! |
|
Goed om te horen . Vind het nog steeds jammer dat ik er zelf niet bij kan zijn |
|
Overmorgen |
|
Ik ben er ook bij! |
|
Ik ben ook weer eens van de partij Kaarten zijn geregeld, vervoer geregeld, geld geregeld... Hmn... o ja, zelfs een slaapplaats Ik heb er best zin in FREEZE |
|
Over een uurtje maar eens vertrekken. Eerst even 2 uur werken en tijdens Thunderbolt/Sabaton mooi in de zaal vertoeven |
|
Zo dat was gezellig! Vette bands en een goede sfeer, lekker druk ook |
|
Non divine was saai. Thunderbolt was wel ok. En Sabaton was echt een groot feest You're running in circles |
|
Non Divine was weer erg goed! Thunderbolt was wel aardig. Sabaton was leuk!! |
|
Non-divine was kut, Thunderbolt erg gaaf! En Sabaton was super! Alleen die zaal was een beetje maf. [Dit bericht is gewijzigd door Kife op 05-06-2007 12:52] Death in the shape of a panzer battalion |
|
quote: Vertel mij wat, tegen die palen midden in de zaal breek je makkelijk je hand |
Index / Concerten |