|
Auteur: |
|
|
Den Drempel iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
|
|
quote: Daar in de buurt: Pand Demonium |
|
Je hebt Den Drempel, het eerste rock- en metal café dat zich in Antwerpen vestigde. Dat vind je in de Korte Nieuwstraat. Op de hoek van deze straat en de Melkmarkt vind je De Rots. Twee straten verder is er Panddemonium op de Oude Beurs. Dan heb je nog The Joker, waar ook metal en rock gespeeld wordt en dat tevens eht café is van stand up comedian Alex Agnew. Dan heb je daar iets verder op het Mechelsplein nog de 216 ofzoiets waar ze vooral punk spelen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Nooit gezien... wel eens naar een gothic feest in de Tempelier of zo geweest iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:daar ben k laatst geweest...was niet zo heel tof wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ER en ik gaan het eerste weekend van volgend jaar een weekendje naar Antwerpen. Vrijdagochtend heen, zondagavond terug in een hotelletje bij het centrum. Nog tips die niet op de normale toeristensites staan? Hoeft geen metal te zijn. Liever niet wat mij betreft. :') [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 12-11-2008 22:09] |
|
(Oh, dit heeft natuurlijk niets met café'tjes te maken, haha.) MuHKA! Museum voor moderne kunst, je moet er wel open voor staan maar het heeft mij erg verrast. En mocht mode een van jullie interesseren, MoMu, Mode museum in Antwerpen. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-11-2008 22:21] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Klinkt allebei interessant ja, thanks! Overigens; tips m.b.t. kroegen enzo lijken me sowieso niet heel nuttig, tenzij het héél bijzonder is. |
|
Moderne kunst.. is dat niet net zoiets als een vegetarische hamburger? |
|
quote: Eemmmmmmmmm hmmmmmmmmmm hmmmmmmmmmm eeeuuuhhhhh hmmmmmmmmmm hmmmmmmmmmm hmmmmmmmmmm Nee. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Vind het beide anders enorm smakeloos en slecht te verteren. Zal wel iets met mijn beperkte intellect zijn.. of zal ik het niet snappen? |
|
Voor mij persoonlijk is moderne kunst geslaagd als het me aan spreekt (en ja, dat is een vaag begrip). En er zijn wel degelijk werken waarbij ik ook vraagtekens had/heb. Maar naarmate mijn kennis ervan toeneemt, hoe meer ik de werken-met-vraag-tekens ook begrijp en waardeer. En dat zal voor iedereen anders zijn. Ik vind zeker de moderne en hedendaagse kunst interessanter dan de kunst van voor 1900 (+- 1850). I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Wat wil je nou eigenlijk helemaal zeggen? "Ik hou alleen maar van oude kunst". Nou ja lekker boeiend allemaal. Ik begrijp je niet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Post dan op een ander forum. quote: In Leuven heb je de Charlatan, dat is een rockcafe en daar tegenover zit een metalcafe; allemaal op t grote plein aan de kerk. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: o |
Index / Algemeen |