|
Auteur: |
|
|
Nerds!! Nerds!! |
|
Cool Ik wilde nl dat rijpje altijd nog eens een keer lezen maar ik had geen zin om Diablo I daarvoor te gaan lenen van iemand (ik heb hem destijds van Twilight afgehaald idd ) en dan helemaal tot level 7 of 8 spelen, en dan maar hopen dat je die quest ook daadwerkelijk krijgt! Dus bij deze bedankt. Is de nieuwe Dargaard cd btw een aanrader? |
|
Jaja, ik moest ook een nieuw char beginnen om weer tot level 7 te komen Maar ik had het er voor over! 'The Dissolution of Eternity' is wel een redelijke cd. Ik ken beter darkwave ... het is wel leuke middeleeuwse muziek, goed voor het draaien tijdens het spelen van RPG's of het lezen van fantasy boeken. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ok, als ik hem ergens zie liggen zal ik hem dan eens beluisteren. Verder nog aanraders qua darkwave? Zonder al teveel zang (al is een "mannenkoor" of sporadisch een vrouwenstem wel acceptabel). |
|
Dark Sanctuary = Heel erg rustig, "Angelic" vrouwen vocalen, heel erg somebere darkwave. Elend = Darkwave met klassieke invloeden, mannelijke screams, klinkt *ongelooflijk* duister, erg goed!! Dat zijn voor mij de twee beste Darkwave bands op het moment. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Dit vind ik de beste darkwave cds: elend - Les Tenebres du dehors autumn tears - act II arcana - dark age of reason (de rest daarna is langdradig) |
|
Dargaard is KUT!!!!! Met de groeten aan Jenje "Sehnsucht" |
|
Tering, sukkel, Suicide Commando als darkwave noemen... |
|
quote: Ja ok vond ik ook al twijfelgeval,Maar ze hebben ook rustige nummers die er wel op lijken En wat nou tering,sukkel Kvind je hartstikke aardig "Sehnsucht" |
|
quote:ontopic! Paul We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wat vindt men hier overigens van Rise and Fall ? Ik vind em minder donker dan de vorige drie, en ook de vocals lijken minder krachtig... Voorlopig vind ik dit dus niet de beste Dargaard schijf. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ik vind hem erg mooi, beter of slechter dan de vorige weet ik eigenlijk niet, ik ben niet zo thuis in die muziek. T is voor mij meer depri achtergrondmuziek hehehe. Maar mn vriendin vond hem stukken beter dan de vorige zei ze Zenial |
|
quote: Hij is minder "pakkend" dan "The dissolution of eternity", maar of hij nu slecht is...als ik mijn hoofd eens boven die CD massa uitkrijg zet ik hem wel nog eens op..eerder wat voor wintermaanden. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Het is een alleraardigste neo-klassieke schijf, maar wel erg gericht op mogelijk commercieel succes. ik ga liever voor iets minder gepolijste werkjes. |
|
Ik ken alleen Eternity Rites, en die zet ik nog zeer regelmatig op. Prima plaat. |
|
Dargaard is zalig, al hun werk is super, heerlijk rustig met momenten, heerlijk bombastisch op andere momenten, heel erg sfeervol, heerlijke muziek gewoon Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ben wat mp3tjes van andere albums aan het luisteren, dit is ook niet mis... Morgen even de Boudisque in. |
Index / Muziek algemeen |