|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik luister hem nu: http://www.ztmag.com/exclusive.html |
|
wou ze wel eens live zien op hun komende tour met Marduk. Alleen spijtig dat het in Leffinge is (niet echt bij de deur) Horns up! |
|
Echt? Eens mee gespeeld. Ik vond het een zwakke Watain (wat al niet teveel voorstelt) kloon. |
|
Vind de eerst 2 platen echt heel goed. En een stuk beter dan de laatste Watain! Horns up! |
|
Ik vond het live goed onderhoudend, maar niet zo goed als Watain, die bliezen mij echt omver live. |
|
quote: I second that. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ik ben ze pas echt gaan waarderen sinds ik ze live zag. Wat een beleving was dat! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Dat ligt er aan wat je van eenlabel verwacht als band. WTC is een zeer solide, toegewijd Underground Black Metal label. Het spreekt voor de band dat ze bij een dergelijk label tekenen vind ik.. |
|
Hun vorige is uitgebracht op Metal Blade, wat volgens mij niet perse beter is dan W.T.C., omwille van de "naam". |
|
quote: Ik vind het betere afgeleide van Dissection dan Watain alleszins signature |
|
Ik merk aan de reacties hier dat Valkyrja duidelijk beter gesmaakt wordt door jullie |
|
quote: Heel mooi dat de integriteit in tact is gebleven inderdaad... maar wat is dat waard als de muziek vervolgens nergens verkrijgbaar is buiten je eigen distro'tje om? Jezelf in de voet schieten heet dat. Er zijn genoeg (semi) underground labels die wel goede distributie kanalen hebben namelijk. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: WTC heeft momenteel wat vertraging door een verhuizing, zoals eerder gezegd. Normaliter is de distro prima, vind ik. Maar ik ben zelf niet te beroerd een CD of LP waar dan ook ter wereld te bestellen als ik hem graag wil hebben. Als liefhebber mag je wel wat moeite doentoch? En anders kun je hem ook met drie muisknoppen ergens gratis afladen. Of je dan een fan bent is een andere discussie. |
|
^ +1 Ga deze band ook maar eens checken, na het lezen van bovenstaande. Alsof ik nog niet genoeg nieuw materiaal had staan Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Als ik voor iedere plaat die ik wil hebben nog zo'n 10,- aan verzendkosten erbij "mag" betalen doe ik die extra moeite liever niet. Ik wacht dan wel tot deze bij een Nederlandse distro terecht komt voor een schappelijke prijs. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Voor in totaal 17,70 euro heb je de CD thuis. Prima toch? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
En volgens mij verzorgt Herr A. de distro van W.T.C. in Nederland: http://www.heidenshart.nl.nu - Misschien ook New Era? |
|
quote: Lp's versturen is aanzienlijk duurder natuurlijk en daar gaat het mij om. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |