|
Auteur: |
|
|
Black-metal uit... BELGIË!!!!!!! Deze West-Vlamingen verrasten mij behoorlijk met hun debuutplaat "Vrondor I: Epitaph of Mass-Destruction". Klinkt old school (net als zo ongeveer alles op Goatowarex, me dunkt) en de songs zijn van een vrij goed niveau (alweer net als zo ongeveer alles op Goatowarex). Luister hier maar ff naar: Through Tomb and Ashes When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ik ontdek de laatste dagen weer veel leuke nieuwe en minder nieuwe bands. Dit Thronum Vrondor vind ik bijvoorbeeld van vrij hoog niveau. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 23-02-2007 15:34] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Klinkt inderdaad niet slecht!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
niet slecht maar wat veel dubbelbassen op zijn enkel [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-02-2007 15:33] signature |
|
Klinkt erg lekker. |
|
De BM-scene in belgië is flink aan het aansterken. Wat ik wel vind is dat al die bands (uitzonderingen daargelaten) heel erg op elkaar lijken. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat komt omdat het stiekem allemaal solo-projecten van mij zijn. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Bezig baasje ben je dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Vind ik een probleem van de gehele belgische metalscene, heel veel gekloon in de marge imho daar ... |
|
quote: Het is dat je hoofdredacteur bent, of anders... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Anders wat? Noem eens een echt originele belgische band dan? Ik kan eigenlijk amper wat noemen ... gros der bands is een regelrechte kloon van één der grote namen van de metal ... |
|
quote: Aborted bv IS één van de grotere namen van de scene (aan het worden) Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Ancient Rites, Aborted, After All, Oceans of Sadness, Wapenspraak & Drinkgelag, Lugubrum, Sons of Jonathas, Channel Zero, Mystery, Axamenta, ... Allemaal bands die een herkenbaar geluid hebben of hadden. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Leer lezen, ik zeg origineel geluid ... |
|
Dan blijven nog steeds Ancient Rites, Wapenspraak & Drinkgelag, Lugubrum, Channel Zero, en Axamenta over. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hmm ... kennelijk andere definitie van origineel, maar goed. |
|
quote: Oh, je bedoelt origineel als in "Covered in Ashes"! Nou, nee, dat soort bands hebben we idd niet. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Nee, als in niet jatten van bekende bands. |
|
quote: metal is toch "klonen" signature |
|
quote: na het horen van Pestilence bleek de uitdrukking "liever een goeie kloon dan een slecht origineel" ons meer te interesseren signature |
|
signature |
|
Ancient Rites en Lugubrum hebben een zeer eigen geluid en doen ook gewoon hun eigen ding. Thronum Vrondor heeft veel weg van Paragon Impure, maar is zeker geen kloon of 1 op 1 voortzetting. Iamand hun nieuwe plaat al gehoord? Ik heb'm vandaag besteld en heb nu die vorige aanstaan. Erg gaaf en sterk schijfje. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
klopt! zeker de moeite, iets rauwer opnieuw, en onverschilliger. een vergeten schijf eigenlijk signature |
Index / Heavy Metal |