|
Auteur: |
|
|
waarom afscheiden. het onderscheid tussen belgen en nederlanders is toch afwezig? ik vind het in ieder geval heel leuk dat er ook belgen aanwezig zijn! |
|
quote: Ja, ik vind het ook wel lache met die gekke Vlamingen. |
|
ipv een Belgische versie van ZM zou je reclame kunnen maken in België vóór ZM om de Belgenpopulatie hier op te krikken... |
|
quote: ik moet anders ook wel soms eens met het taalgebeuik van de Nederlanders, soms begrijp ik er weinig van, woordjes die typisch Hollands zijn, maar een Belgische Zwaremetalen moet echt wel niet, ik voel me lekker hier, dus dat het maar zo doorgaat. WZwaremetalen.com Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: geef eens wat voorbeelden??? ik vind zo iets wel leuk om te lezen! |
|
Ik ben ook belg, en heb ook geen behoefte aan een belgische zwaremetalen versie. De kans dat het zo leuk is als hier is zowiezo klein. This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
quote: Hehe, geef eens voorbeelden inderdaad? Ik vind jullie Vlamingen in ieder geval erg verfrissend, heb ook wel respect voor de manier waarop men daar met de eigen cultuur omgaat. Daar hoef je in Nederland niet mee aan te komen, stel calvinistische ironie-adepten dat we zijn... Vlaanderen heerst! |
|
een Vlaamse ZM is wel een leuk idee, maar voor mijhoeft het echt niet, er is maar één ZM en deze ZM zal altijd rulen, zowel onder de Belgen als onder de Nederlanders, en ik heb echt niks tegen Nederlanders, zij zijn echt wel een tof volksken As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
quote: Jij... jij Heerser, je hebt een Averse Sefira signature!! Averse Sefira |
|
quote: Afscheiden? Nee dat bedoel ik niet. 't Is niet omdat er een gelijkaardige site in België zou bestaan dat we hier niet meer zouden komen. Ik vind gewoon dat er een gebrek is aan een algemene metalsite in Vlaanderen. |
|
quote: merci, maar ik ben niet echt goed thuis in het latijn, of wat voor taal het ook is , hiervoor uit de grond van mijn hart mijn schaamte, ik zal der wat aan doen As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
Index / Algemeen |