|
Auteur: |
|
|
Wat is er mis met tab-enter ?? |
|
werkt dat ook? hmm, blijkbaar, maar dat is meer van 'tab naar het volgende venster' en dan enteren. Is opzich ook gooed, maar er zijn hele luie studenten (zoals ik) die van sneltoetsen houden [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 27-01-2002 14:39] |
|
nog fijner is tab-spatie. kan lekker met een beweging van een hand. En hij werk nog ook |
|
werkt alleen niet bij het starten van een topic, dan kom je namelijk met tab bij de smilies |
|
ah dat kan kloppen ... ik heb daar geloof ik wel eens met de tab-volgorde zitten kloten ... |
|
met een sneltoets voor posten (zeg bijvoorbeeld ctrl+enter) is dat snel opgelost, en boeien die tab-volgordes niet |
|
quote: Goed idee! vertel jij het microsoft even? |
|
Bint ... je bent lui, gewoon met je muis-pointertje op het knoppie drukken ... |
|
jamaar..jamaar... |
|
Niks jamaar ... werken godver , luie kutstudent ... |
|
en dat zegt de student met bierbuik! |
|
Hier word tenminste iets ondernomen om je lichamelijk fit te houden. Eigenlijk moet je ze heel erg dankbaar daarvoor zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Errorx op 27-01-2002 22:28] "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Ik sport regelmatig ... |
|
quote: he, dat is geen officiele sport! Wel lichaamsbeweging, dat moet ik toegeven, maar geen sport |
Index / Administration |