![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Voor diegenen die het gemist hebben. Watching From A Distance, wat mij betreft een van de mooiste doom metal platen ooit, werd live gespeeld op Roadburn. Die live opnamen zijn nu te verkrijgen. De LP versie is nogal prijzig. 26 pond. Wat neerkomt op 30 euro. En dan komen er nog verzendkosten bij en ook extra invoerrechten dankzij de brexit. Gelukkig kan je hem ook digitaal kopen: https://warningdoom.bandcamp.com/ ![]() Ik heb zojuist de cd (gebrand van de .wav files) weer beluisterd en het zijn hele mooie opnames. Ogen dicht, zachtjes met je hoofd meewiegen en zo nu en dan een traantje latend. Schitterend. bub |
|||||||||
|
Er komt een opvolger! Eind van het jaar gaan ze de studio in. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Heel nice |
|||||||||
|
Zo, dat is nog eens mooi nieuws! |
|||||||||
|
Volgend jaar weer op Roadburn dus.. En het nieuwe album zal op Relapse Records uitkomen. Het label pakt meteen uit met reissues en merch: https://www.relapse.com/products/warning-watching-from-a-distance-reissue-deluxe-edition-boxset |
|||||||||
|
19 juni komt het nieuwe album uit, Rituals of Shame. Het eerste nummer is hier te luisteren. Klinkt zeer goed, verheug me er zeer op dit volgende week live te horen. Hoes lijkt me van de hand van Tekla Vály. ![]() |
|||||||||
|
Dat nieuwe nummer beloofd veel goeds. Ik wacht met smart. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Sterk nummer. Heel siked |
|||||||||
|
Nog een nieuw nummer. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Kip-pen-vel! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Ik was bij de twee live shows die ik zag nog niet helemaal mee met de nieuwe nummers, maar dat is, nu ik de plaat in zijn geheel heb gehoord, zeker wel het geval. |
|||||||||
|
betah! |
|||||||||
|
Ik mag 'm morgen ophalen bij de platenzaak [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 19-06-2026 15:07] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
quote: Net voor het eerst gehoord en ik kan me hier vooralsnog wel in vinden. |
|||||||||
|
Net Night Comes Down geluisterd, daar ga ik ook nog wat meer van checken. |
|||||||||
|
Net eerste keer volledig beluisterd, toch nog niet helemaal overtuigd. Ik weet niet of deze in de buurt van hun Watching From A Distance gaat komen. Ik stoor mij soms een beetje aan de stem. |
|||||||||
|
Soms? "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
| Index / Heavy Metal |