IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : "15 Years of Pro Pain" tour april 2007 Vorige pagina
Meridian
Usericon van Meridian
Posted 04-05-2007 17:16 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2007 10:16 schreef het bolwerk het volgende:
Vanavond in Het Bolwerk alweer!
21.00 uur zaal open.

Tot hoe laat duurt het ong?

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-05-2007 7:19 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2007 11:35 schreef Stoerbaard het volgende:
Cultura Tres, lekker

+ 1

Vanavond Amersfoort

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 05-05-2007 11:21 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Dat was best een aparte avond. Eerst 2,5 uur rijden, en dan zijn alle 3 de supports binnen een uur en 3 kwartier voorbij. Maar die waren ook niet zo boeiend. Zo'n 80 minuten Pro Pain, te gaaf!

fetuskiller
Death Metal
Usericon van fetuskiller
Posted 05-05-2007 17:09 by fetuskiller Wijzig reactieProfiel van fetuskillerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fetuskillernl

80 minuten?!?! Damn! Dan hoop ik dat ze dat hier vanavond ook doen. Veel klassiekers gespeeld ook? Hoe zag de setlist er ongeveer uit?

Heb er echt zin an!

Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 05-05-2007 17:24 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Over 20 minuutjes op weg naar Amersfoort

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 06-05-2007 10:15 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Dat was een gaaf avondje!

Toen ik om iets over half 8 binnenkwam, was er volgens mij net een bandje klaar met spelen. Geen idee welke band dat was. Days Of Betrayal viel me erg tegen. De metal/deathcore kwam totaal niet over, mede door het geluid dat erg slecht was.

Ik was erg benieuwd naar Cultura Tres, want Agresión heb ik jaren met veel belangstelling gevolgd. Met nummers als South American Sickness en No Mas Sangre zie ik ze groter worden dan Agresión ooit is geweest. Erg gaaf optreden!

Gurd was wel grappig. Niet erg ingewikkelde groove/thrashmetal met een hoog springgehalte.

Pro-Pain blies iedereen (inclusief Cultura Tres) compleet van het podium. Wat een enorm strak optreden! Het was gewoon een metalcoremachine die dik een uur enorm te keer ging. Het geluid was hard, maar wel erg lekker afgesteld. Helaas heb ik de toegift moeten missen i.v.m. de laatste trein.

Kortom: heeeeeerschavond

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-05-2007 10:19 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ben na mijn late dienst nog even snel Pro-Pain wezen kijken, inderdaad erg lekker optreden. Alleen jammer dat ze maar 1 nummer van hun debut gespeeld hebben...
Ben je na de eerste toegift (nog ± half uur spelen) weggegaan?

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 06-05-2007 15:20 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2007 10:19 schreef Staalman het volgende:
Ben na mijn late dienst nog even snel Pro-Pain wezen kijken, inderdaad erg lekker optreden. Alleen jammer dat ze maar 1 nummer van hun debut gespeeld hebben...
Ben je na de eerste toegift (nog ± half uur spelen) weggegaan?

Ik ben om 23.35 ongeveer weggegaan. Toen gingen ze volgens mij net voor het eerst van het podium af.

Butzie
Usericon van Butzie
Posted 25-05-2007 20:33 by Butzie Wijzig reactieProfiel van ButzieQuote dit bericht

Iemand nog in Amersfoort geweest en foto's gemaakt ?

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com