|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tot hoe laat duurt het ong? |
|
quote: + 1 Vanavond Amersfoort |
|
80 minuten?!?! Damn! Dan hoop ik dat ze dat hier vanavond ook doen. Veel klassiekers gespeeld ook? Hoe zag de setlist er ongeveer uit? Heb er echt zin an! Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Over 20 minuutjes op weg naar Amersfoort |
|
Dat was een gaaf avondje! Toen ik om iets over half 8 binnenkwam, was er volgens mij net een bandje klaar met spelen. Geen idee welke band dat was. Days Of Betrayal viel me erg tegen. De metal/deathcore kwam totaal niet over, mede door het geluid dat erg slecht was. Ik was erg benieuwd naar Cultura Tres, want Agresión heb ik jaren met veel belangstelling gevolgd. Met nummers als South American Sickness en No Mas Sangre zie ik ze groter worden dan Agresión ooit is geweest. Erg gaaf optreden! Gurd was wel grappig. Niet erg ingewikkelde groove/thrashmetal met een hoog springgehalte. Pro-Pain blies iedereen (inclusief Cultura Tres) compleet van het podium. Wat een enorm strak optreden! Het was gewoon een metalcoremachine die dik een uur enorm te keer ging. Het geluid was hard, maar wel erg lekker afgesteld. Helaas heb ik de toegift moeten missen i.v.m. de laatste trein. Kortom: heeeeeerschavond |
|
Ben na mijn late dienst nog even snel Pro-Pain wezen kijken, inderdaad erg lekker optreden. Alleen jammer dat ze maar 1 nummer van hun debut gespeeld hebben... Ben je na de eerste toegift (nog ± half uur spelen) weggegaan? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik ben om 23.35 ongeveer weggegaan. Toen gingen ze volgens mij net voor het eerst van het podium af. |
|
Iemand nog in Amersfoort geweest en foto's gemaakt ? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |