|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
*puppyoogjes* Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Goed, maar weer ontopic, 19 april it is |
|
quote: Het is niet in Staddijk maar in Doornroosje. Hoe laat die eindigen weet ik niet. Ik ben er misschien wel bij, duurt nog ff. |
|
quote: Ron wel opletten he! Haha . Het is in Roosje , ook niet zo'n groot probleem kwa vervoer, maar het eindigt wel later in ieder geval. |
|
oooooohhhh ja, in Roosje hebben ze ook wel eens bands Ik verwacht daar alleen niet zo vaak van de harde muziek |
|
|
|
quote: je moet ook niet vanaf Heyendaal gaan, direct naar centraal, je kunt nu binnendoor sinds de nieuwe busbaan, 7 minuten lopen... ;-) 23:28 Nijmegen 1b Arnhem Intercity 3782 NS 23:41 Arnhem 4b 23:58 Arnhem 6 Ede-Wageningen Intercity 3086 NS 00:10 Ede-Wageningen 3 |
|
Ah, bedankt voor de info! Mooi dat Blind Sight 40 minuten mag spelen, nu maar hopen dat ik Born From Pain ook nog helemaal kan zien. |
|
Hmm leuke line-up, misschien ook aanwezig. |
|
wordt gave avond, zeker aanwezig! Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
quote: Het klinkt eigenlijk niet logisch dat je lopend sneller bent, omdat er een nieuwe busbaan is |
|
quote: wel als je de gemiddelde wachttijd in ogenschouw neemt. Gemiddeld wacht je 7,5 minuut op een bus op deze halte + reistijd van 2,5....= 10 minuten. Lopen is dus een betere optie ;-). Die nieuwe busbaan is er om de bussen vanaf de UNI niet meer door de stad te hoeven laten rijden...is nu sneller, minder vervuilend + het feit dat je er nu ook kunt lopen, dat kon eerst ook niet......allemaal voordelen. |
|
Voor gitarist Auke Visser zal het zijn laatste optreden voor Blind Sight zijn. |
|
quote: Ede-Wageningen is Ede. |
|
quote: Maar vanaf Ede gaan 's avonds (redelijk) laat nog wel bussen naar Wageningen |
|
quote: is van de reisplanner... |
|
Enig idee van een tijdschema? |
|
@ Tenderstrike: speel jij in Blind Sight? Hm Roosje is meestal wel rond 23:30 klaar, gok nu ook wel zoiets dan [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 13-04-2007 14:25] |
|
quote: Nope, ik spam alleen maar voor ze |
|
Vanavond! |
|
Heb er zin in |
|
Heeft Doornroosje nog een muntjessysteem o.i.d.? |
|
Nope, kunt gewoon met geld betalen |
|
quote: Mooi, het is altijd vervelend om met muntjes te blijven zitten van zalen waar je eigenlijk nooit komt. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |