|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaja, daar is-ie dan. De Enschedese Headbangers Organisatie presenteert de flink, fiksch, forsch, ferm lang verwachte opvolger van Enske Metaal CD nummertje 1. De tweede versie is een dubbel CD geworden. Op deze avond zal de CD, met daarop bands uit de omgeving van Enschede, te koop zijn voor 10 euro. Daarnaast zullen vier van de bands die op de CD te horen zijn live optreden: Bloodsin, Dimensional Psychosis, Pulmonary Abscess en Innosin. BLOODSIN - Brutal death metal http://www.myspace.com/bloodsin DIMENSIONAL PSYCHOSIS - Indefinable Chaos Metal http://www.dimensional-psychosis.com/ PULMONARY ABSCESS - Death/thrash Metal http://cal018064.student.utwente.nl/~abscess/index.html INNOSIN - Melodic metal http://www.innosin.nl/ zaterdag 31 maart Atak, Noorderhagen 12, Enschede Zaal open: 20:00 Aanvang: 20:30. Toegang: 5 euro EHBO leden gratis. Deze avond is de Enske Metaal 2 CD te koop voor 10 euro www.enschedeseheadbangers.nl [Dit bericht is gewijzigd door Unglued op 01-03-2007 13:34] |
|
Aha, leuk om via deze weg te horen dat dat ding eindelijk klaar is. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
wat staat er zoal op die cd qua namen? Je moeder. |
|
Werkelijk Fire, goh dat had ik niet begrepen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik had ook niet verwacht dat hij nog uit zou komen.. Goede zaak dat dit wel gebeurdt. |
|
quote: Ik wist dat ze in die contreien met een dialect spreken, maar ik wist niet dat het zo erg was... spelfout weggehaald... |
|
Boeiend.. Zie ik eruit alsof het mij wat intereseert? |
|
Post maar een foto Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nee.. |
|
tracklist van de cd: quote: |
|
Cool om te zien dat er zoveel metal bands in de regio actief zijn.. Het mooist zou natuurlijk zijn als je ze alemaal op een dag ergens weg kan zetten.. |
|
Mooi ook de grotere variatie in stijlen itt deel 1 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
quote: Of waren... Er zijn al enkele bands niet meer aktief. Bareuh... |
|
quote: Feitelijk zijn 't er maar 2, Bodyrot en It Lives. En jullie waren al niet meer actief op 't moment dat het initiatief gestart werd. Daarnaast zijn er een aantal 'bands' die alleen maar projectmatig zijn en niet live spelen: SxPx, VIK, Trailor Thrash, Proctor en Wolversveen. [Dit bericht is gewijzigd door The Concrete Mixer op 25-03-2007 11:35] |
|
Wolversveen speelt net zo hard wel live Proctor heeft ook opgetreden in Enschede nb. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oh, dat was mij niet bekend. Sorry enzo. |
|
Je kunt niet alles weten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik dacht dat daar geen behoefte aan was? |
|
Huh? Ik snap je zin niet zo goed.. [Dit bericht is gewijzigd door The Concrete Mixer op 28-03-2007 10:45] |
|
Ik heb de indruk gekregen ( van jou) dat je/jullie geen bands die uit elkaar waren/zijn op de cd wilde hebben. |
|
Oh zo, ja, dat klopt.. We wilden inderdaad geen bands erop zetten die op het moment dat we er mee begonnen, al niet meer bestonden, bijvoorbeeld inderdaad Nobassak. Op het moment van het starten van 't initiatief bestonden alle bands nog wel, It Lives was alleen niet meer actief, maar bestond nog wel. (Zaten toen met line-ups te klooien) We hadden echter al wel bedacht dat als bands tijdens het uitbrengen er de brui aangaven (die kans bestaat altijd), dat we ze er dan alsnog wel op zouden zetten. Klinkt een beetje vreemd, maargoed, zo zat 't een beetje. [Dit bericht is gewijzigd door The Concrete Mixer op 29-03-2007 13:19] |
|
Check.. |
|
*schop* Morgen al weer! p.s. de contributie van de Enschedese HeadBangers Organisatie is per maart dit jaar van 20 euro naar 12,50 euro gegaan! Lid worden kan aan de deur, (tot maart 2008) [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 30-03-2007 18:20] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |