|
Auteur: |
|
|
Ook dit jaar is het weer zover; KABAAL REGIONAAL! Op 3 maart zullen 11 bands met elkaar de strijd aangaan voor de 4 felbegeerde plaatsen op Kabaal am Gemaal (bevrijdingsfestival Wageningen). Kabaal Regionaal zal plaatsvinden op jv Unitas (generaal foulkesweg 74 Wageningen). Vanaf 19.30 is de deur open en vanaf 20.00 zullen de volgende 11 bands elk een set van 20 minuten spelen: Supersonic Megafuckers B-mus The Bodybags Nymphea Aurora Skeletor De Tarrels 1000 Miles Ahead 4 Radicals Drowned in Torment Mattock Skip Intro Entrée: €2,00 / €7,50 (maand / jaar kaart unitas) Voor meer informatie, check de kabaal website |
|
Was hier ook niet al een topic over? Maar goed, ik heb der zin in morgen! |
|
|
|
Vanavond! Het is de lichtinval ;') |
|
Niet gewonnnen, dan maar geen metal... |
|
Welke band heeft er gewonnen? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Skeletor en nog twee andere bands die geen metal waren |
|
SkeletoR Het is de lichtinval ;') |
|
kabaal regionaal was weer een succes. even wat meer info over het programma van 5 mei. van kabaal regionaal gaan de volgende bands door: SKELETOR, de tarrels, skip intro en the supersonic megafuckers. de headliner zoals reeds bekend VADER verder hier nog wat namen: dozer (sw), jaya the cat, the real mckenzies verder weet ik het niet meer uit mijn hoofd. hou de website van kabaal in de gaten http://kabaalamgemaal.kabaal.net |
|
quote: Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Heb er zin an! Het is de lichtinval ;') |
|
Ach ja... |
|
quote: Leg eens uit waarom wij geen metalband zouden zijn dan? |
|
quote: LE-ZEN... |
|
Ze waren geen metal, maar nu wel? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik weet het niet, ik moest even mensen ophalen toen ze speelden. Ik klets ook maar wat... |
Index / Concerten |