|
Auteur: |
|
|
http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=2355213 Anamanaguchi, een grootse band uit New York, gaat binnenkort touren. Niet alleen binnen de VS, zij zijn ook een kleine tour door de UK van plan. Gezien het feit dat de band zelfs in ons kleine kikkerlandje een kleine maar erg fanatieke fanbase heeft, en de Neerlanden slechts een kanaaltje verderop ligt van het verenigd koninkrijk, leek me dit de perfecte kans een optreden te boeken van deze uiterst getalenteerde band. Mijn vraag is dus: wie ziet de mogelijkheid deze band naar Nederland te krijgen? Past ie nog in 'n bestaande line-up, of is er nog iets te organiseren rond dit moment? |
|
Stuur eens een mailtje naar Unitas... Bands at jvunitas dot nl Het is de lichtinval ;') |
|
Voor de maand maart? |
|
quote:Dat zou wel erg kortdag zijn inderdaad |
|
HEUY!!!! Dit is wel erg kortdag als we iets boeken, dan moet dat wel een bietje gemoedelijk gaan |
|
Ehm ik wil wel... maar heb echt geen line-ups waar die band tussen past..... is ook niet bepaald een metalband ofzo hé, mischien dat je meer geluk hebt bij bands/tenten die ook zulke leipe dingen doen... ik bedoel, het klinkt serieus als achtergrondmuziek van HELE oude computerspelletjes, ieder zijn meug natuurlijk en ik zeg het ook niet om ze af te kraken ofzo... maar ehm... het wordt wel lastig om ze van optredens te voorzien op die manier. Maar... mocht ik nog eens mensen zoeken die muziek willen voor hun computerspelletjes neem ik contact met je op check out: www.myspace.com/darkreign1 |
Index / Concerten |