quote:
Op 5 maart 2007 0:09 schreef Judge M. het volgende:
Waarom perse Haagse bands eigenlijk? De meeste Haagse bands spelen sowieso al niet buiten Den Haag.
Speelt Misty Mourning ook dan?
Dat is boekingstechnisch en kostentechnisch gezien gewoon verstandiger
Ik ga twee minder bekende bands meenemen uit elders in het land (of mischien bands die wel al wat meer opgetreden hebben.. weet ik nog niet) en ik wil drie haagse bands neerzetten, want het is niet een geintje dat ik zomaar wil ondernemen snap je?
Wil het wel zo slim mogelijk aanpakken, want ik heb een hoop kosten terug te verdienen... en voor degenen die de illusie hebben dat ik er rijker van wordt... nou, het enige wat ik er tot nu toe aan verdiend heb is een hoop lol... wat gratis zuipen en een paar optredens (en natuurlijk al meerdere hele gave bands live zien).
Bovendien... Haagse bands omdat ik dan weer wat goed spul van buiten Amsterdam naar de Cave toe kan halen en dan kunnen ze niet aankomen met dikke eisen voor onkosten, want die maken ze niet, want ze mogen hun backline (zoals altijd) thuis laten en zitten al in Den Haag, waar ze vandaan komen.
Als het aan mij ligt speelt Misty Mourning wel, maar ik weet nog niet zeker of de bassist en drummer het redden duss.. die vraag laat ik nog even onbeantwoord, onze drummer is ook nog niet helemaal hersteld van zijn knieblessure.
[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 05-03-2007 13:21]