|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
7 april 07 Romein--Leeuwarden 20.00 uur De beruchte Amerikaanse Death Metal formatie Vital Remains komt weer eens naar Europees grondgebied voor een tournee. Dit maal zal niemand minder dan Glen Benton (Deicide) (waarschijnlijk ) de zang voor zijn rekening nemen. Lineup Vital Remains: Tony Lazaro - Rhythm Guitar Dave Suzuki - Lead Guitar (ex-Deicide) Glen Benton - Vocals (Deicide) Ron Greene - Bass (Leukorrhea) Antonio "O' Fenomeno" Donadeo - Drums (Virulent Re-Shapes, Traitor (Ita), Stillness Blade, Undertakers, Exhumer (Ita), Necrotorture) Support is er in de vorm van Dawn of Azazel (NZ) + Godphobia (SWE) + nog een nader bekend te maken naam. http://www.poppodiumromein.nl [Dit bericht is gewijzigd door ratton op 04-03-2007 19:56] You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Waarschijnelijk aanwezig. |
|
zeker aanwezig Wil je muilperen? |
|
ook wel aanwezig, woon er 3 minuten lopen vandaan hoho! No meat is sweater |
|
quote: terug vast langer You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Aanwezig denk ik |
|
Nu definitief zonder Glen Benton... Juist ja, alweer. Support is er in de vorm van Godphobia (SWE) + Kenos (ITA) + Dread (ITA) |
|
Jezus spelfout weggehaald... |
|
Ach, bij Vital Remains mis je hem niet, itt bij Deicide. |
|
Inderdaad! Een Deicide zonder Benton is voor mij geen Deicide, maar bij Vital Remains voegt hij toch maar weinig toe. Bovendien was die zanger die VR mee had op hun vorige tour stukken energieker en kreeg hij het publiek ook veel beter mee dan een Glen zou doen... Kortom... bij Vital Remains mis ik die man echt niet! |
|
quote: haha, dat zit er dik in ja ! No meat is sweater |
|
quote:Hopelijk nemen ze die weer mee. Stukken beter, althans de vorige tour Benton niet gemist. Had hem wel willen horen op de nieuwe plaat. |
|
het stond al in de eerste post hè 'waarschijnlijk' scheelt weer n paar hamburgers You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: Helemaal mee eens. Die gast was gooooeeeeed. Die drummer ook trouwens. Maar ik zie aan de line-up dat die niet weer mee gaat.. Marco Pitruzzella. Jammer. Deze drummer ken ik niet. Die nu meegaat. Damn hier moet ik eigenlijk bij zijn. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
mooie kerkgangers [Dit bericht is gewijzigd door ratton op 29-03-2007 16:21] You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
schop You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Weet iemand wat de line-up van Vital Remains is? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 03-04-2007 17:24] |
|
quote: Lineup Vital Remains: Tony Lazaro - Rhythm Guitar Dave Suzuki - Lead Guitar (ex-Deicide) Damian Edward Boynton - Vocals Ron Greene - Bass (Leukorrhea) Antonio "O' Fenomeno" Donadeo - Drums (Virulent Re-Shapes, Traitor (Ita), Stillness Blade, Undertakers, Exhumer (Ita), Necrotorture) You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote:damn, die gast rechts .. nog lelijker ddan mental! |
|
quote: Thanks! |
|
aanwezig! |
|
Niet aanwezig, moet extra nachtdienst draaien spelfout weggehaald... |
|
Homo! |
|
quote: Nietus Dat weet jij best!! spelfout weggehaald... |