![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
moet dat niet zijn "in ondiep water" of zo? ![]() .................. ![]() |
|
HAHAHA! Nee. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: waarschijnlijk was de dagopvang nèt gesloten ![]() .................. ![]() |
|
quote:Ja precies, ik heb er ook to-taaaaaaaaaaaal geen begrip voor dat die agent zich niet gewoon vrijwillig liet neersteken. Hard neerslaan deze rebellie, laten zien dat je als politiemacht niet met je laat sollen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Schijnt dat de ongeregeldheden zijn veroorzaakt door FC Utreg hools die zin hadden in een verzetje. ![]() |
|
quote:verbaasd me nix... zijn burz en ment al uit de cel? ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote:Boeiend. Gewoon neerslaan. Paar tegen de muur als voorbeeld. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Stoer. ![]() |
|
quote:Je weet toch. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
De nieuwste trend in gezond slapen: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 13-03-2007 10:16] ![]() |
|
Blij dat ik in Drenthe woon! Mooi weer veroorzaakt stank in Rijnmond Uitgegeven: 13 maart 2007 09:35 AMSTERDAM - Het mooie weer zorgt voor stank in het Rijnmondgebied. De Milieudienst Rijnmond heeft dinsdagochtend zestig meldingen ontvangen. Maandagavond waren dat er nog 32. De klachten gaan over oliegeur, verbrand rubber en chemische luchten. Doordat er weinig wind staat, blijven de gassen van industrie en verkeer volgens de milieudienst hangen. Stankcode De milieudienst overweegt een stankcode uit te geven voor de industrie. Dit hangt af van de weersverwachtingen en het aanhouden van de stankoverlast. ![]() |
|
quote: "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator ![]() |
|
quote: quote: "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator ![]() |
|
een van die kindjes had toch ook nog tegengesparteld waardoor die vent het kind gewoon meetrok ofzo? ![]() |
|
Waarom zou je zoiets doen als je van je kinderen houd? Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:Die woonden er toch al wel heb ik de indruk (vorige week nog een blokje om gedaan daar). Goede kans dat ze hulp gehad hebben. ![]() |
|
sommige mensen doen rare dingen eigenlijk best egoïstisch ![]() |
|
quote: Lijkt me logisch dat ze tegenspartelen ja ![]() Zenial ![]() |
|
quote: zag iets over katholiek, dus misschien een hoopje dat zijn kids hem nog 'lief' zouden vinden in het hiernamaals? ![]() quote: indeed, die kids hebben ook wel door wanneer hun pa flipt. Krankzinnige figuren zoals dat moeten ze tegen de muur kunnen zetten ![]() "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator ![]() |
|
ME doet ontruimingsrondje kraakpanden Uitgegeven: 13 maart 2007 10:14 Laatst gewijzigd: 13 maart 2007 12:16 AMSTERDAM - De mobiele eenheid (ME) is sinds dinsdagochtend vroeg bezig met de ontruiming van zes kraakpanden in Amsterdam. Rond 11.30 uur viel de politie een vijfde pand binnen. Volgens een politiewoordvoerster verlopen de ontruimingen rustig. Tot nu toe is er niemand aangetroffen. De ME heeft al panden ontruimd in de Spuistraat, de Haarlemmerdijk, de Bilderdijkstraat, de Elandsstraat en de Zaagmolenstraat. In de Bilderdijkstraat stuitte de politie op zwaar gebarricadeerde deuren, waardoor het wat langer duurde voordat ze binnen was. De ME houdt een paar keer per jaar een 'ontruimingsrondje' langs de kraakpanden in de stad. De actie begon dinsdag rond 06.00 uur. Van zulk soort berichten kan ik echt genieten. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: is niet meer nodig, denk ik ![]() ![]() |
|
quote: Kan mij de t.v. beelden van soort gelijke ontruimingen nog wel herinneren waren ook goed vermaak. En o zo zielig als ze gemept worden omdat ze niet luisterde. quote: beetje laat nu ja... helaas ![]() "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator ![]() |
|
quote: quote: Wie niet? Die lege panden? ![]() Zenial ![]() |
|
Een doorgedraaide snackbarbezoeker heeft een kaassouflé naar de eigenares van de gelegenheid gegooid. Laatsgenoemde werd boos toen de man flyers van de muur begon te trekken. Deze zouden zijn uitzicht belemmeren. Eerst werd de eigenares geduwd, waarna een andere klant haar wist op te vangen. Vervolgens gooide de man de nog warme kaassouflé tegen het hoofd van de vrouw. De snack spatte bij aankomst op het hoofd volledig uit elkaar. De politie heeft gemeld dat de man de snack niet heeft betaald. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |