IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Rainroom Vorige pagina
intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 31-03-2011 12:36 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2011 12:32 schreef rotor het volgende:
De kans dat Slugstain daar te krijgen zal zijn acht ik nihil...full-length release mogelijkheden zijn we nog mee bezig, de split met Masteroid komt zeer binnenkort in eigen beheer uit.

Dan trek ik je tegen die tijd wel even aan je jas. Zal Oranssi Pazuzu zeker checken.

You have time. You are doing fine.

rotor
Usericon van rotor
Posted 11-04-2011 22:32 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Het album is inmiddels overal en nergens te downloaden trouwens.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 11-04-2011 22:57 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Dat heb ik gemerkt ja! Net even geluisterd, mooi progressief Swallow The Sun-sfeertje. Nog een paar keer luisteren om een goed oordeel te kunnen vellen.

rotor
Usericon van rotor
Posted 20-04-2011 9:35 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Tof, ik ben benieuwd wat je er van vindt. Wees gerust kritisch, ik kan het hebben.

---
Coole review in het Duits: http://www.musik.terrorverlag.de/rezensionen/rainroom/and-the-other-that-was-a-machine/

"Fazit: ein kurzweiliges Album voller klischeefreier, düsterer Rock-/ Metal-Musik, die alle Genre-Schubladen elegant umschifft und dabei doch zu jedem Zeitpunkt in sich stimmig und homogen wirkt. Absolut empfehlenswert!"

rotor
Usericon van rotor
Posted 21-04-2011 8:57 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Jeee, Rainroom is verkrijgbaar via iTunes. Nu ben ik ook Mac fan.
http://itunes.apple.com/fi/artist/rainroom/id426218638

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-04-2011 9:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Moet hem nog wat vaker luisteren, maar het is in ieder geval een sterk uitgewerkt geheel

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

rotor
Usericon van rotor
Posted 21-04-2011 11:38 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Goed om te horen want qua uitwerking zijn we vrij ver gegaan al zeg ik het zelf. Alle geluiden die je hoort zijn dan ook met mics opgenomen, geen samples.
Op de een of andere manier zijn we vooral in Rusland "populair" trouwens.

rotor
Usericon van rotor
Posted 21-04-2011 17:39 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Nu dan ook op:

klik

rotor
Usericon van rotor
Posted 26-05-2011 16:37 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com