|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bron: http://www.viciousrumors.com/ Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Cool!!! Ik dacht aanvankelijk dat ze eerder zouden komen?! |
|
vet! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Yeah! Kga ze wel in Geleen checken hehe |
|
masters of metal, agents of steeeeeel! maar waarom zover weg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De tour was eerst verplaatst naar juni, maar nu dus naar September. Ik ben er iig bij, maakt niet uit waar ze staan! |
|
quote:O staat nog niks vast hoor, maar dat van Geleen was me al verteld vorig jaar door de eigenare van de betreffende tent. (AS had daar eerder gespeeld en goed kontakt met die lui). Ik denk dat ze ook wel in Hardenberg of Lucky komen. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-03-2007 15:51] |
|
Angent steel wOOt!! die lui waren vroeger wel goed, lekker snel Zeker proberen om bij te wonen! |
|
die lui zijn nog steeds goed! Op D.O.A. 2004 vond ik ze super!! |
|
al dat gevroeger, ook nu is het top! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: O yeah! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ze stonden voor Hellendoorn, alsdus de programmeur maar nu Hardenberg weer terug wil komen met metalconcerten, is dat ook een goede kanshebber. |
|
yeah komt wel goed dus. Nu al zin in *denkt Raise Your Fist* |
|
quote: *leest raise your fist* *denkt.. OMG, dronkn!* *denkt, iets met bloemetjes plukken en gothics op de rails willen gooien* Damn. Maarre.. oeeeeeh zou mooi zijn Hardnberg dan liever dan Hellendoorn. |
|
quote:Dat 2e punt dacht ik ook ja quote: |
|
Voor degenen die meer in de buurt van de randstad wonen: zaterdag 8 september Agent Steel, Vicious Rumors en After All in Noordwijk! Zie ook www.poppodiumnoordwijk.nl wees snel,want de helft van de kaarten is al weg! |
|
Gisteren gezien in Weert! Beide bands hadden een erg gave set met lekker veel oude nummers. De nieuwe nummers vielen trouwens ook niet tegen, vooral die van Agent Steel niet. Het enige minpuntje vond ik eigenlijk James Rivera; een superzanger maar hij past niet echt bij Vicious Rumors. Iedereen die nog twijfelt: gewoon gaan dus! |
|
Ik begreep dat Noordwijk al is uitverkocht - dat had ik niet verwacht, maar sta inmiddels op de gastenlijst met dank aan Juan Garcia. Ik ben erbij. Nou eens kijken of ik nog in mijn oude Skeptic's sweater pas |
|
was supervet!!! morgen weer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:hihi ik met dank aan james wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Uitstekend optreden gisteren van Agent Steel en Vicious Rumors in Weert. Alleen vond ik dat Agent Steel headliner had mogen wezen. Ze hebben dan wel minder platen gemaakt, maar wel meer nummers met een hoger kwalitatief, klassiekers randje (Guilty as Charged, Evil Eye, Evil Minds, Agents of Steel) Maar Soldiers of the night en Digital Dictator doen het ook nog wel. After All blijft in mijn gehoor een matige zanger hebben. |
|
Morgen aanwezig in Noordwijk! bub |
|
Agent Steel was supervet gisteren in Weert inderdaad. Vicious Rumors viel me tegen, vooral door James Rivera, vind hem perfect bij Helstar, maar voor VR mist ie toch het bereik (en dan met name in de midden tonen, niet in het ultra hoog of ultra laag) van de helaas overleden voorganger Carl Albert. After All heb ik gemist |
|
quote: Damn, heb je wel kunnen slapen vannacht? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat een kutbier in dat zaaltje (sauna??) te Noordijk. Lauw en veel te veel schuim. Het bier in de kroeg verder op was een stuk beter. Agent Steel was te gek en daar ging het voor mij uiteindelijk om. 01. Rager 02. Bleed For The Gods 03. Illuminati Is Machine 04. Guilty as Charged 05. Unstoppable Force 06. Ten Fist Of Nations 07. Fashioned From Dust 08. Hail To The Chief 09. Evil Eye 10. Know Your Master 11. Agents Of Steel 12. Mad Locust Rising Vicous Rumours nog een beetje van afstand bekeken...maar het geluid was niet denderend en ik ben niet echt bekend met de meeste nummers. De vrienden waar ik mee was ook niet, dus in de auto weer richting Sneek en daar nog even een paar biertjes. Leuk avondje... bub |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |