![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Iemand bekend met deze duitse band? Gernotshagen: ![]() www.gernotshagen.de Ze zien er niet uit, maar het klinkt heerlijk! ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
ja toch ook hun eerste volledige plaat "Wintermythen" is om te smullen hoor! ![]() Niemand? I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Klinkt zeer lekker, eens meer van gaan zoeken! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
gave band, heb ze al vaak live gezien, en dan zijn ze ook erg goed! Een van de ondergewaardeerde duitse bands denk ik, vind ze persoonlijk een stuk beter dan bijvoorbeeld XIVdarkcenturies. ![]() |
|
Nouja, XIV Dark Centuries is toch ook vrij onbekend, die vind ik trouwens wel een stuk beter. Maar Gernotshagen klinkt ook wel aardig ja. ![]() |
|
quote: k vind gernotshagen een stuk beter dan xiv..vind xiv cd's een beetje rommelig, en vind gernotshagen live een stuk gaver. Hoe dan ook, ik heb die cd's allemaal niet meer, waren van mn ex. En laatst had ik geen geld om cd's te kopen toen ze in de gvh stonden. Volgende keer dan maar. ![]() |
|
Heb een paar nummers, hele gave band inderdaad ![]() ![]() |
|
Gave hoezen trouwens ![]() Against God and Government ![]() |
|
Domme naam trouwens ![]() Zenial ![]() |
|
quote: XIV Dark Centuries rommelig? Welke cd bedoel je dan met name? Want ik heb ...den Ahnen zum Grusse... en die kan ik echt niet rommelig noemen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Laatst naar een concert van ze geweest, waar kan ik me niet meer herinneren. 1 Gitarist zag er wat zwakzinnig uit..Maar het klonk iig lekker Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: 25/03 Alphen a/d Rijn. Te veel Gammelfriko's gegeten die avond? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ah ja...daar was het... Ik denk het... Argus viel me teveel lastig Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Tijdje terug live gezien en toen kon het me niet echt overtuigen. Er zaten zeker wat leuke ideeen in, maar het geheel klonk nogal rommelig, ik had meer het idee dat ze losse stukken aan elkaar hadden geplakt in plaats van echte nummers. ![]() |
|
Ik zag de naam een keer op een flyer en toen ging ik weer verder. Suck my piss ![]() |
|
stond je dan even stil of niet? signature ![]() |
|
Ik zat aan de bar. Suck my piss ![]() |
|
daar kuènnen ze je genotsbehagen met drank! dat lijkt zelfs op Gernotshagen! signature ![]() |
|
fijn dat je je eigen woordspeling uitlegt... ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
zelfreflectie ftw! parafrantast is dat een dorpje, Gernotshagen? zoals Den Hagen? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 09-05-2007 11:23] signature ![]() |
|
Ze spelen in ieder geval met drie andere bands op Dynamo op 9 januari (Light A Pagan Fire package)... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
En op 8 januari in het Kasteel in Alphen aan de Rijn, samen met Odroerir, Helfahrt en Encorion. Ga ik zeker bij zijn! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |