|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.gigant.nl/detail.php?id=485 ------- Metalnight met Ancient Rites Datum 27 apr (21:00 uur) Omschrijving Met het goed ontvangen Rubicon leverde de inmiddels zevenkoppige band dit jaar een album af waarin black metal nog steeds het uitgangspunt vormt, hoewel symfonischer en epischer ingekleurd. Meer info: www.ancientrites.be Algemene info Entree: € 12,50 Normaal Zaal: Popzaal [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-03-2007 12:26] Je moeder. |
|
Ben ik de enige die altijd problemen heeft met de site van gigant? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik ook vaak zat maar de laatste tijd lijkt het wat soepeler te lopen hier Je moeder. |
|
Dus er is nog hoop. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
12,50 voor alleen AR is wel erg veel |
|
De nieuwe zaal ziet er wel veel beter uit en ook het geluid is drastisch verbeterd.....maar idd die prijs is wel veel voor alleen a.r.....wat vragen die badgasten in godsnaam. |
|
tis metal in apeldoorn dus 40 man publiek? hoewel het tegenwoordig ook weer wat toeneemt, de afgelopen jaren was iig dramatisch, was een halfvolle goudvishal nog druk bij... Je moeder. |
|
Wat klopt er van dat verhaal wat ik opving dat Gigant een rook verbod heeft behalve bij metal concerten omdat er anders niemand meer komt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Niet zo negatief, jij. Dat zijn er zeker wel 75. Tot een half uur voor vertrek van de laatste treinen naar zwolle en zutphen. Daarna zijn het er idd nog ongeveer 40 maar hebben die andere 35 mooi al de volle mep betaald. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: check en bij gigant danst maar daar zal ik jou vast nooit aantreffen Je moeder. |
|
Gaaf! tijdje geleden dat ze in de buurt waren. Ga wel aanwezig zijn! |
|
quote: ah het zm-azijnpissertje is ook weer on-line! buiten AR speelt er nog een band (nog niet bevestigd, als er nieuws is meld ik het direct. AR plus support! |
|
Zo, eindelijk weer eens wat te doen in Apeldoorn. Zeer waarschijnlijk wel aanwezig. |
|
quote: AR staat gewoon garant voor een leuk feestje. Ook voor AR alleen zou ik wel 12.50 euro over hebben. Daar heb ik dan wel een leuke avond voor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik kom alleen als de andere band van Günther ook speelt Lion`s pride is muzikaal veel gaver [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 08-03-2007 11:52] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
|
|
Ik heb wel weer een keer zin in een thuiswedstrijd .... Gebeurt toch iets te weinig, terwijl toch de jongere metal-generatie binnen Apeldoorn toeneemt. |
|
Je vergeet Lion's Pride nog, ook een gave band. Heer Mensinga, lelijke Groninger ik meld me af bij deze, ik zit de hele week in Tsjechie. De Gigant wordt goed bezocht trouwens weet ik uit eigen ervaring. Geluid is nog steeds KUT trouwens, dat is wel jammer. Maar de programmering is top!! |
|
quote: eeuuh onder welke steen lig jij, er is één keer per maand metal in de gigant. En gevarieerder als voorheen...... Oceans Of Sadnness is btw support... |
|
*Schop* Vrijdag al en zin in! Hoef ik tenminste niet naar die saaie zaad-bands in VERA |
|
quote: o? Je moeder. |
|
schoperdeschop, zon, bier en AR! |
|
ja negeer mn opmerking maar Je moeder. |
|
quote: Ach, jij mist dat toch altijd.. |
|
hm, goed punt maar van de afgelopen maanden kan ik me bitter weinig metalconcerten herinneren, iig geen denderende bands geweest Je moeder. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |