|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie o Wie kent ze al? Heel nieuw bandje met 1 demo opgenomen uit de UK. Echte oldschool Thrash. http://evile.co.uk/main.htm http://www.myspace.com/evileuk Helaas nu in de UK aan het touren, maar als ze in NL zijn zeker de moeite waard om te kijken. Mits je van het genre houdt natuurlijk You're running in circles |
|
Dikke heerschband idd. Net ff hun binnenkort te verschijnen debuut cd gedownload. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hmmz, die gaan we ff checken..klinkt interessant. Bazzio Attacks!!! |
|
Dat zou ik zeker snel doen als ik jou was, ja. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
34,7% Bazzio Attacks!!! |
|
Heeeeeeeeeeeeerlijke cd! |
|
Inderdaad een fijn plaatje! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Eindelijk mensen die in mijn topic kijken. Ben de nieuwe cd aan het beluisteren en dat is toch even lekker You're running in circles |
|
Lekker potje thrash ja, nieuwe plaat is ook zeer gaaf. Ze mogen wel even gaan touren, samen met Municipal Waste en S.S.S. ofzo. |
|
Dat S.S.S. vind ik zwaar matig eigenlijk, maar Evile is wel tof. Ik heb die EP en demo ook nog ergens hier. Die CD ga ik maar even downloaden. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Tuurlijk post ik in jouw topic, ik stalk je in alle topics waar je komt! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Bow down to the Thrasherrssss!!!!! You're running in circles |
|
Een paar maanden geleden live gezien (voorprogramma van ONSLAUGHT?) en dat klonk errug lekker. De gitarist viel mij het meest op want die had me toch een spuuglelijke gitaar! ``Ja maar het is wel van dat en dat merk!`` Dan nog vind ik `m lelijk. Net hun c.d. gedownload en de ouwe school thrash gaat er bij mij in als koek! Effe kijken of `ie ook op vinyl te krijgen is... Here kitty kitty kitty! |
|
quote: Niet het voorprogramma van Onslaught, was het Tilburg Thrash Fest waar Onslaught inderdaad als headliner stond. Evile was echter de band van de dag! En dat was inderdaad een "opvallende" gitaar, een Moser custom om precies te zijn. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Inderdaad spuug lelijk. Maar er kwam een lekker geluidje uit De bassist en drummer zager er ook niet echt Thrash verantwoord uit, maar goed.. who gives a f*ck... You're running in circles |
|
quote: Alsof jij er Thrash verantwoord uitziet! White trash verantwoord dan weer wel natuurlijk! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik ben dan ook niet Thrash he You're running in circles |
|
Zit'm nu te beluisteren. Over het algemeen een sterk album maar niet alle nummers kunnen me even goed bekoren (Man Against Machine bijv.) en soms vervallen ze wat in te lange Xentrix-achtige midtempo stukken. maar wat ik zeg, over het geheel genomen een sterk album moet ik zeggen. |
|
Ik vind de band echt super. Eindelijk weer eens een echte strakke thrashband (krijg er nog huivers van dat Trivium etc als thrash worden omschreven). Waar mij de band erg aan doet denken is Wargasm maar dan met meer snel materiaal en ene beduidend betere zang. Als de band op hun 2e cd een groei weet te bewerkstelligen zoals bijv. metallica toendertijd heeft gedaan (oftewel meer variatie aan te bieden zonder teveel slappe derrie of van die kuttriviumrefreintjes te gaan spelen) gaat het wel goedkomen met Evile. |
|
Concert: Susperia + Evile donderdag 11 oktober 2007 Little Devil - Podium - Tilburg Aanvang: 21:00 Hoofdprogramma: Susperia Voorprogramma: Evile Prijs 8 Extra info Met optredens van: Susperia (NO) (extreme metal with melodic twists) Evile (UK) (thrash) Goafff! |
|
Daar ga ik wel pogen bij te zijn! Al vind ik de combinatie Suspiria/Evile wel apart. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Poging wagen tot? Daar gaan we zeker bij zijn You're running in circles |
|
quote: Het is op Donderdag schat! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Dus? You're running in circles |
|
quote: Dan moet ik verven, weet je wel? Maar we zijn off-topic aan het gaan. Voor Evile ken ik het verven wel een keer laten schieten! Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |