IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Topics over 1 band , wel of niet?
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-01-2002 20:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm ... .. zag toevallig vandaag weer twee nieuwere topics , genaamd , SATYRICON en EMPEROR, en toen vroeg ik mij hetvolgende af:

Is het slim dat er voor ELKE band (bekende bands, demobands, promotopics, bands-waarvan-iemand-info-zoekt, etc.) waarvan iemand zin heeft om erover te discusseren een apart topic aan te maken, in de 'heavy meatl' (of natuurlijk 'muziek algemeen') catagorie?

Of is het misschien beter om iets van een 'bands'-gedeelte te maken, waar alle topics over bands staan (op datum, of zelfs alfabetisch) zodat je niet meer zo lang hoeft te zoeken of jouw bandtopic al bestaat, en je op den duur een leuk archiefje krijgt met band-discussies&info.

Meningen (pro en contra uiteraard) welkom

WIJZIG: sorry voor de ietswat misleidende titel van dit topic.. had beter 'Een apart band-forum, wel of niet' kunnen heten .. o.i.d. ..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-01-2002 20:34]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-01-2002 20:34 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

laat maar lekker zo...t gaat nu weer eens een keer over metal!


Suck my piss


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 27-01-2002 20:34 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Lijkt me een goed plan


Bazzio Attacks!!!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-01-2002 20:35 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2002 20:33 schreef Valorian666 het volgende:
Hmm ... .. zag toevallig vandaag weer twee nieuwere topics , genaamd , SATYRICON en EMPEROR, en toen vroeg ik mij hetvolgende af:


Je vergat THORR'S HAMMER.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-01-2002 20:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2002 20:34 schreef skullfuck het volgende:
laat maar lekker zo...t gaat nu weer eens een keer over metal!


Ja weet ik , maar bij een bovenstaand plan zou er niet veel veranderen, behalve dat je ALLE bandtopics bij elkaar in een lijst hebt staan. Er zou nog steeds 1 topic per band gepost worden, en de band-topics zouden ook gewoon in de active_topics lijst verschijnen .

OFF TOPIC: Aarghh.. ik zie nu pas dat je
met je usericon het hoofd van Ted Kazinsky (aka Unabomber) totaal uit zijn verhoudingen ragt.. (door luiheid, gebrek aan kennis, met je usericon nonchalantie of gewoon gebrek aan plek voor een aangepast plaatje?_

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-01-2002 20:39]


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-01-2002 20:45 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Mij maakt het niet zo heel veel uit, alleen dan hebben we 3 'puur muziek' forums. Muziek algemeen, Heavy metal én bands topic. Dat weet je ook niet meer waar je wat moet posten.


Ik, Wil Schuurman


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 27-01-2002 20:51 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

Mij lijkt het wel een goed idee. 1 topic catagorie voor bands.

hmmm...


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 27-01-2002 21:44 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Gewoon laten zo. Eindelijk weer eens wat gelul over metal.

Wij (mods) krijgen iedere keer gezeik als er weer eens wat gezegt word over het offtopic gelul of over onzinnige onderwerpen. Als we nu ook nog de metaltopic moeten gaan sluiten
lijkt me het hek van de dam.

Just my two cents...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-01-2002 21:56 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

het is opzich wel handig maar dan wordt het alleen maar 'wat vind je van [band]?' topics... dan is het ook niet echt leuk/functioneel meer...


Je moeder.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-01-2002 22:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Aha... ik zie dat er niet zo veel animo voor is...

Nou ja.. misschien maar beter ook zo.. blijft de chaos er een beetje in...

MORGOTH: Heb je de bovenstaande posts wel gelezen of alleen de (inderdaad misleidende) topictitel?? Ik zei dus al, er hoeven GEEN topics te worden gesloten


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-01-2002 22:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het probleem wat je rkijgt is dat er nog meer off topic geluld gaat worden en er nog meer mer topics geschoven gaat worden, terwijl daar nu al zoveel kritiek over is. Met name van jouzelf.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-01-2002 22:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2002 22:23 schreef Jenje het volgende:
Het probleem wat je rkijgt is dat er nog meer off topic geluld gaat worden en er nog meer mer topics geschoven gaat worden, terwijl daar nu al zoveel kritiek over is. Met name van jouzelf.


Hnmm.. tsja.. ik denk dat ik bij dit plan inderdaad geen rekening heb gehouden met het feit dat ZM geen perfecte situatie is met perfecte mensen en daarom het streven naar perfectere oplossingen soms tegendraads werkt..


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-01-2002 13:16 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2002 22:22 schreef Valorian666 het volgende:

MORGOTH: Heb je de bovenstaande posts wel gelezen of alleen de (inderdaad misleidende) topictitel?? Ik zei dus al, er hoeven GEEN topics te worden gesloten


Daar zit wel wat in...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-01-2002 14:04 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

De meeste topics over 1 band bloeden nogal snel dood btw, zo is mijn impressie...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-01-2002 22:33 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 27 januari 2002 20:36 schreef Valorian666 het volgende:

OFF TOPIC: Aarghh.. ik zie nu pas dat je
met je usericon het hoofd van Ted Kazinsky (aka Unabomber) totaal uit zijn verhoudingen ragt.. (door luiheid, gebrek aan kennis, met je usericon nonchalantie of gewoon gebrek aan plek voor een aangepast plaatje?_



nou en.......

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 28-01-2002 22:52]


Suck my piss


Fritzie
Usericon van Fritzie
Posted 01-02-2002 20:40 by Fritzie Wijzig reactieProfiel van FritzieQuote dit bericht

topics over 1 band zijn op zich wel te doen, maar na 25 posts is er geen f*** meer over te vertellen...


Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen