|
Auteur: |
|
|
laat maar lekker zo...t gaat nu weer eens een keer over metal! Suck my piss |
|
Lijkt me een goed plan Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Je vergat THORR'S HAMMER. |
|
quote: Ja weet ik , maar bij een bovenstaand plan zou er niet veel veranderen, behalve dat je ALLE bandtopics bij elkaar in een lijst hebt staan. Er zou nog steeds 1 topic per band gepost worden, en de band-topics zouden ook gewoon in de active_topics lijst verschijnen . OFF TOPIC: Aarghh.. ik zie nu pas dat je met je usericon het hoofd van Ted Kazinsky (aka Unabomber) totaal uit zijn verhoudingen ragt.. (door luiheid, gebrek aan kennis, met je usericon nonchalantie of gewoon gebrek aan plek voor een aangepast plaatje?_ [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-01-2002 20:39] |
|
Mij maakt het niet zo heel veel uit, alleen dan hebben we 3 'puur muziek' forums. Muziek algemeen, Heavy metal én bands topic. Dat weet je ook niet meer waar je wat moet posten. Ik, Wil Schuurman |
|
Mij lijkt het wel een goed idee. 1 topic catagorie voor bands. hmmm... "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Gewoon laten zo. Eindelijk weer eens wat gelul over metal. Wij (mods) krijgen iedere keer gezeik als er weer eens wat gezegt word over het offtopic gelul of over onzinnige onderwerpen. Als we nu ook nog de metaltopic moeten gaan sluiten lijkt me het hek van de dam. Just my two cents... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
het is opzich wel handig maar dan wordt het alleen maar 'wat vind je van [band]?' topics... dan is het ook niet echt leuk/functioneel meer... Je moeder. |
|
Aha... ik zie dat er niet zo veel animo voor is... Nou ja.. misschien maar beter ook zo.. blijft de chaos er een beetje in... MORGOTH: Heb je de bovenstaande posts wel gelezen of alleen de (inderdaad misleidende) topictitel?? Ik zei dus al, er hoeven GEEN topics te worden gesloten |
|
Het probleem wat je rkijgt is dat er nog meer off topic geluld gaat worden en er nog meer mer topics geschoven gaat worden, terwijl daar nu al zoveel kritiek over is. Met name van jouzelf. |
|
quote: Hnmm.. tsja.. ik denk dat ik bij dit plan inderdaad geen rekening heb gehouden met het feit dat ZM geen perfecte situatie is met perfecte mensen en daarom het streven naar perfectere oplossingen soms tegendraads werkt.. |
|
quote: Daar zit wel wat in... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
De meeste topics over 1 band bloeden nogal snel dood btw, zo is mijn impressie... |
|
quote: nou en....... [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 28-01-2002 22:52] Suck my piss |
|
topics over 1 band zijn op zich wel te doen, maar na 25 posts is er geen f*** meer over te vertellen... |
Index / Administration |