|
Auteur: |
|
|
Is iemand de nieuwe plaat "Versions" al aan t luisteren? Erg gaaf album, tot nu toe echt de beste release van het jaar! |
|
komende vrijdag in de Biebob in Vosselaar: Poison The Well en Engine of Pain |
|
Zozo, leuke combi! Hoe klinkt de nieuwe plaat? Inter faeces et urinam nascimur |
|
Van Engine of Pain? Donders vet |
|
quote:Was meer een vreemde combi, zaal vol emo's die onze muziek niet kon waarderen |
|
Godver, deze plaat klinkt echt moddervet! Nooit gedacht dat PTW zo donker en tegelijkertijd creatief kon klinken. Nog ff wat vaker luisteren, maar dit kan wel eens een verslavend plaatje worden Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik zei het toch |
|
ik vind het artwork alleen wel wat vaag,zijn dat ijsbergen ofso? |
|
Het nieuwe album is inderdaad geweldig! Het is echt een mix van allerlei stijlen. Old school hardcore, New school hardcore, soundscape metal en punk. Alsof iemand Minor threat, Refused, Black flag en Neurosis in een mixer heeft gestopt. De songs zijn emotioneel, agressief en Innovatief. Het doet me af en toe een beetje denken aan het laatste album van Thrice maar dan een stuk rauwer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
in de verste verte niets met metal te maken signature |
|
met het verkeerde been uit bed gestapt vanochtend? Je andere berichten meegenomen... |
Index / Heavy Metal |