|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Het zit je wel dwars blijkbaar. |
|
Ik denk dat ie moet poepen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kakken? Ik ken die Hollandse slang niet. En nu gaan we vegen |
|
quote: Bwa neen. NB was één grote authoriteit op metalgebied toen. Amorphis, Hypocrisy en lanceerden vele bands. Hun samplers waren ook goed, zo heb ik Dodheimsgard Kronet Til Konge leren kennen, zo koud heb ik het nog nooit geweten en is heden ten dage nog niet geëvenaard. En nu gaan we vegen |
|
quote: Je vergeet Gorgoroth nog. En zo legendarisch was die show nu ook weer niet. Temeer omdat ik Nemesis divina sowieso één van de zwakste Satyricon platen vind (veel te blast gericht). Daarnaast: deze show was in '96, zelfde jaar dat de show van Mysticum, Gehenna en Marduk plaatsvond, maar volgens een ander topic was je daar dus blijkbaar weer niet te jong voor. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Satyricon was in maart. De show van Marduk, Gehenna en Mysticum was in september. In die tijd een wezenlijk verschil+ Marduk was op een zaterdag (Satyricon op een woensdag) en dichtbij. Je moet mij niet van leugeren betichten. Da hoeft echt nie. En nu gaan we vegen |
|
quote: Kakken ja. Of schijten, kleien of faxen, je ruggegraat verlengen of een splinter uit je rug halen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Of Kluivert uit de selectie laten... Tja se, bij ons heeft "poepen" een gans andere betekenis. En nu gaan we vegen |
|
Dat weet ik, maar dat bedoelde ik niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Da's geen moeite. En graag gedaan nogwel. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
De oprechte blijdschap is wederzijds. En nu gaan we vegen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |