|
Auteur: |
|
|
Heb onlangs de tweede "The Revenge" aangeschaft. Mijn eerste reactie was dat het een slap aftreksel van de eerste plaat was, maar na een paar luisterbeurten moet ik toch bekennen dat het weer een heerlijk plaatje geworden is. Geen topper, gewoon heerlijk.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ik heb ook laatst the revenge gekocht. super plaatje, kan mij als fervent Lande-fan zeker bekoren "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Heb nu The Showdown opstaan, wederom enorm genietbare plaat! Wat kunnen die mannen zingen, om jaloers op te worden!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
En afgelopen vrijdag is het 4e album uitgekomen genaamd The great divide. http://www.blabbermouth.net/news/russell-allen-and-jorne-lande-to-release-fourth-collaborative-album-the-great-divide-in-october/ Heb 'm nog niet helemaal geluisterd maar de fragmenten die ik gehoord heb vielen bij mij wel in de smaak. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Index / Heavy Metal |