|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Horrormetal uit Nieuwpoort/Oostende. Een kruisbestuiving van death,black en doom onder invloed van veel te veel obscure italiaanse b-horrorfilms. Eerste demo "And there shall be nights of terror... "komt er aan een voorsmaakje in de vorm van het nummer "Make them die slowly !!!" op http://www.myspace.com/burialground666 Bestaande uit : Skullator : demonic howling Nightcrawler : Barbwire Massacre Violator : Pick-axe Hellraiser : Electric Chainsaw Dark Avenger : Tombs of Doom [Dit bericht is gewijzigd door Butcher op 18-07-2008 0:28] Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
Die demo zal ik moeten hebben, al was het maar voor de artwork Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Tot zover alleen maar goeie reacties, let's keep it that ,shall we Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
Binnenkort een interview met en mp3's van Burial Ground op de amerikaanse horrorradiozender Rotting Flesh Radio,we worden nu reeds vermeld,maar nog niet gedraaid ,zal dus voor volgende week zijn veronderstel ik ..... http://www.rottingfleshradio.com [Dit bericht is gewijzigd door Butcher op 14-03-2007 12:41] Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
Gave film! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Euhm,dankjewel,maar het gaat hem hier dus om de band Burial Ground ....Wat niet wegneemt dat Andrea Bianchi's werkstukje toch wel één van de amusantste horrorfilms blijft Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
quote: artwork is nu bekend, check onze myspace daarvoor http://www.myspace.com/burialground666 Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
Bij deze nog eventjes de komende concertdata weergeven 7 april : The rock, Aalst met : Burn the Church , Kettersbloed 21 april : Duynerock rally : JH 'tVelokot OOstende met : ne hele hoop folk,emocore en hardcore bands... 25 augustus : Ernie's Osseton party , zaal holheide in Overpelt met :Sanitarium (metallica coverband) [Dit bericht is gewijzigd door Butcher op 17-03-2007 1:38] Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
Steeds bereikbaar op skullator666@hotmail.com trouwens voor allerlein info en boekingen .... Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
op 11 mei maken we Wolvertem onveilig samen met Exile, Dusk, Colcothar en Lion's Pride Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
still available for bookings beste mensen, wanneer mogen we eens de Nederlandse gronden onveilig maken aub ? [Dit bericht is gewijzigd door Butcher op 16-07-2007 0:32] Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
nieuwe drummer , een klein 10 uitstkende optredens achter de rug ,waaronder in de frontline in Gent samen met Heidevolk hieronder filmpje van eerder vermelde gig http://www.youtube.com/watch?v=ZKGIcpifi2s En nog steeds smachtend naar meer gigs uiteraard , mailen naar skullator666@hotmail.com aub [Dit bericht is gewijzigd door Butcher op 21-01-2008 20:49] Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
filmpje ziet er vet uit Wil je muilperen? |
|
Dankjewel Spread the word ,zouk zo zeggen, willen echt wel Nederland laten kennismaken met onze muziek. Keep the blood flowing !!! Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
T-shirts komen er zeer binnenkort aan Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
Nog beter nieuws, Kam Lee (zanger van the migthy MASSACRE en DENIAL FIEND voor de posers onder jullie ) is blijkbaar ook een fan van dit unieke horror-trio , check z'n laatste blog : http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=12014592&blogID=337787973 Als dat geen compliment is,weet ik het ook niet Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
Nick, oude snikkelkarper! Ik ben benieuwd naar de shirts. Het ware trouwens ook fel om van die strikt gelimiteerde lapkes te maken, nietwaar? |
|
Alle pagan,horror en heavy metal fans komen samen op 17 mei naar Sint-Niklaas, want dan maakt het dodelijke trio Burial Ground/ Wapenspraak & Drinkgelag / Witchsmeller Pursuivant , het JOC Kompas onveilig. Voor de liefhebbers van pure oldschool metal een niet te missen avond Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
quote: Dodelijk trio? Witchsmeller Pursuivant is idd dodelijk saai, ja. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: waarom dacht ik dat je er zo over zou denken btw Gio, je hebt de groeten van Hendrik, heb hem op de kerstmarkt gezien in Nieuwpoort. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ah, tof! Bijna 3 jaar dat ik 'em nog gezien heb na de niet zo vriendschappelijke split van Lost Highway. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: doden zullen er dus vallen met deze combinatie, elk op zijn manier dan maar. Ik vind die nieuwe Witchsmeller alvast toch wel dik in orde hoor. Nuja, sowieso vind ik het best wel een democratische prijs. Soit, khoop toch wat volk te zien dien avond, tenzij iedereen plots weer examens heeft . Wat is dat toch met die moderne studentjes verdorie.... Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
Nieuw nummer "Fear The Dead" online op de site. Onderdeel van de aankomende split-cd met AND YOU SHALL LIVE IN TERROR uit de UK, htt://www.myspace.com/andyoushallliveinterror luisteren maar zouk zeggen en laat eens weten wat je ervan vindt Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
in totaal 3 nieuwe nummers online "Creep Among Creeps" "Mindless Walking Corpses " en "Fear The Dead" Ondertussen blijft de band voortwerken aan de komende full-cd "The Birth Of Gore" Enjoy the new songs !!! Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
Heel wat nieuwigheden rondom burial ground momenteel,waaronder een volledig nieuwe line-up. We gaan tegenwoordig met z'n vijven de mensheid om zeep helpen. Door de line-up wisselingen zal de release van de full-cd "The Birth of Gore " wat langer op zich laten wachten, we zullen wel nog een demo uitbrengen in afwachting van dit meesterwerkje, getiteld "Death is not the end " Vanaf september/oktober terug beschikbaar voor optredens [Dit bericht is gewijzigd door Butcher op 18-07-2008 0:26] Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |