|
Auteur: |
|
|
Ja. The Gault. De meest passende omschrijving is country / western doom, denk ik zo. Klinkt vreemd, en dat is het ook. De band, met leden van Weakling, is helaas al dood. Eén full length hebben ze uitgebracht: The Gault - Even As All Before Us 01 - Ire 02 - Obliscence 03 - Bright White Blind 04 - County Road, Six Miles In 05 - Outer Dark 06 - The Shore Becomes The Enemy 07 - Hour Before Dawn De zeven nummers duren bij elkaar zo'n 75 minuten. CD is een hele poos terug uitgebracht door Amortout, en de DLP versie is onlangs door Ván uitgebracht. Vette shit. Een Myspees hebben ze wel: www.myspace.com/thegault [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 09-03-2007 17:30] |
|
Coole artwork, beetje Silent Hill sfeertje. |
|
Zo is dat. Ben ook wel benieuwd naar de vormgeving van de DLP, binnenkort maar eens bestellen. |
|
Hoor er ook wat In The Woods in eigenlijk ... |
|
Mwah, dit is niet ranzog genoeg voor mijn muziek...zit ook wel wat van die post rock dingen in, volgens mij, tenminste wat ik kan baseren op de drie mp3tjes die ik ooit eens heb gehoord.. Ik iig kan geen liedje uitluisteren... Ik denk, ik zeg het maar even. Ik doe graag aan niet zulke nuttige bijdrages... |
|
Had het geluisterd omdat er weakling lui in zaten, maar vond er eerlijk gezegd weinig aan Zenial |
|
Woei, dit klinkt wel erg lekker |
|
quote: Ja, binnenkort maar eens doen. :') |
|
cd tijdje terug besteld ... komt maar niet |
|
hmmm het is toch wel erg gaaf. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Index / Heavy Metal |