|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 14 april OJC Maddogs, Groesbeek (bij Nijmegen) GroesRock #2 (i.s.m. Apocalypse Rock Promotions) Met de volgende bands: Rompeprop (Grindcore) Crimson Falls (B - Death Metalcore) Snatchin' Jenny (Rock'n'Roll/Rock) Stronghold (Death/Thrash Metal) Carach Angren (Black Metal) Steel Cobra (Heavy Metal) Twenty-2-Choke (Punkrock) Zaal open: 15:30 Aanvang: 16:30 Entree: € 6,- Info: www.ojcmaddogs.nl / www.apocalypserockpromotions.nl |
|
Aanwezig! |
|
Weer een strakke line-up dit jaar hoeren! |
|
Jep, wordt een vette dag! |
|
waar ligt dat? signature |
|
Groesbeek ligt naast Nijmegen |
|
jonges jonges wie komen er nog meer?? hoeren! |
|
Schop... A.s. zaterdag, wordt heerschend! Goed bier, goeie bands, goeie prijs. |
|
Dat wordt het zeker |
|
Maddogs onlangs ook gespeeld, toffe tent daar met tof publiek But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Toffe gast die Meridian Maar ik heb er zin in! Wordt vast weer een leuk feestje!! |
|
Grappig, Twenty-2-Choke ken ik wel.. aardige gasten.. |
|
Morgen |
|
Erg gezellig feestje, leuke bands ook! |
|
Voor wat live beelden van de Crimson Falls show op Groesrock kan je terecht op onze myspace account en op You Tube op de volgende link: http://www.youtube.com/watch?v=YXIry_HhO9k Je ziet een groot deel van het nummer 'Martyr vs. Terrorist' en de outro van 'Architecture Disavowed'. Shake that ass! |
Index / Concerten |