|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zeg toch niet zulke gekke dingen... 11.45: restate my assumptions |
|
Als je het wilt horen moet je maar eens naar een van onze nummers luisteren. Hmm het is al een oude opname maar ja. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 30-01-2002 20:23] |
|
|
|
Mijn voornaamste invloeden: - Chuck Schuldiner (vooral in mijn beginperiode) - Jason Becker - Andy LaRocque (de mooiste vibrato aller tijden. Luister eens naar de solo Trapped in a Corner van Death (cd: Individual Thought Patterns) - Scott Stine (mijn huidige inspiratie) Verder een drummer als Rob Stanckiewicz (Haji's Kitchen) en Ed Warby (ik luister Erase van Gorefest alleen maar door t vette drumwerk). Ik drum trouwens niet (speel gitaar), maar op de een of andere manier put ik veel inspiratie uit drummers |
|
Ik ben Bassist en zeker beinvloed door Cliff Burton! (r.i.p.) |
|
Mortiis koning der Dark Ambient en natuurlijk tekstschrijver(in het begin) van emperor. "I am the black wizards" is o.a. van zijn hand. |
|
Gitaar: geen idee, ik ben niet beinvloed door iemand... maar om toch ff een gitarist te noemen: Kirk Hammett en Trey A. que vox: Legion, Karl Sanders (nile) en die dude van Vader |
|
ik ben slaggitarist en van ellende ook solo-gitarist. maar dat stelt niet veel voor, niet van dat melodieuze, maar meer gebruik makend van de piepjes, feedback en extra overdrive en het welbekende tremmolo pookje. wat ik nastreef, zijn de oude solo's van slayer, maar dan met extra geluiden wat ik geweldige solo gitaristen vind(echter geen behoefte om ze na te spelen) op ééééééén-----> jimi hendrix 2. michael schenker 3. ulli roth en qua slaggitaristen(wel om na te spelen) op éééééééén---> james hetfield 2. tom warrior(vooral gitaargeluid) 3. tandem van agent steel 4. tandem van exodus(holt,hunolt) 5. mille van kreator etc etc. oja, slaggitaar rules, en vooral thrash en speedmetal slaggitaar. solo's zijn leuk voor erbij, maar sologitaristen aller landen, vergeet uw slaggitaargeluid niet! (sucks soms nogal) Oud Vuil. |
|
Ik haal de laatste tijd veel inspiratie uit bands als Behemoth, Gorgoroth, Mayhem, Belphegor, War. Lekker extreme muziek voor m'n band |
|
Ik heb werkelijk geen idee door wie ik ben beïnvloed... ik zal vast wel door wat muzikanten/bands zijn beinvloedt, maar ik heb geen idee welke. 11.45: restate my assumptions |
|
Als gitarist zijnde.... Tom Warrior... gewoon vette fucking riffs!! Echt geniaal heerlijk om te spelen.... Euronymous.... geweldige riffs, vrij simpel maar effectief! Qua 'heavy metal' meer een beetje de judas priest achtige riffs... dus vrij simpel maar klinken allemaal lekker! Tjah.... over sologitareren gaan we het maar niet hebben Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Same here. |
|
Bij mij was het -Galder En meer niet. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
trey is geweldig maar heeft me niet beinvloed, eigenlijk heeft niemand me beinvloed... kga volgende week me gitaar inruilen voor een bas. kwordt helemaal gek van die slappe snaren, bas beukt lekkerder als je em als gitaar gebruikt Je moeder. |
|
Nog een vraagje voor de muzikanten onder ons... hebben jullie soms ook het probleem dat jullie BIJVOORBEELD besluiten om doommetal te gaan maken maar dat je (bijvoorbeeld) er alleen maar in slaagt om blackmetal met stonertintje te maken...? Wat doe je hieraan in het geval je toch wel echt doom wil??? |
|
Hmm.. Gitaar: Kirk hammet (heeft in mijn beginperiode een onsterfelijke invloed op me gehad) Slash Steve Vai Joe Satriani Hendrix Stevie Ray Vaughan Dimebag toch wel mijn voornaamste invloeden Drums: Nick Barker Paul Bostaph Gene Hoglan Vinnie paul (koning van het weglaten!) |
|
Mike Terrana heeft me ooit toto metal/rock drummen aangezet ,maar heb toto een paar maanden geleden niets meer van hem gehoord,dus hij was niet echt een bron. barker en portnoy vond ik te gek ,maar dat is heel sterk afgenomen. dave lombardo ,gene hoglan ,sean reinert ,steve wheeler ,carter beauford, johnny rabb ,john tempesta ,pete sandoval .virgil donati, mike mangini,dennis the menace .pete hamoura ,tony laureno, flo mounier vind ik nu geweldig oh en dennis leeflang sinds kort. verder vind ik trey azagtoth ,karl sanders ,slash ,steve vai ook geweldig .ik zal een groot deel wel weer vergeten zijn [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 07-06-2002 0:58] |
|
Die het meest mijn stijl van zingen (of gebrek daaraan) hebben beïnvloed: Dan Swano, Mikael Akerfeldt, Evil Chuck , Jeff Buckley, Chris Barnes, King Diamond, Bruce, ... Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: ben jij dit? No meat is sweater |
|
Tum podem extulit horridulum... |
|
Ik zing af en toe en mijn "voorbeelden" zijn: -Sharon den Adel -Floor Jansen -Helena(ex Trail of Tears) -Vibeke Stene -Antoinette Legel Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik bas en muzikanten die mij hebben beinvloed zijn: - Cliff Burton - Jason Newsted - Les Claypool - David Ellefson Er zijn er nog wat meer maar daar weet ik de naam niet van. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: uhum, John Petrucci niet ?!? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Neuh! Ik ken Petrucci nog niet lang genoeg om hem een invloed te kunnen noemen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |