IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Azarath Vorige pagina
Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 25-05-2009 20:08 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

De nieuwe plaat is ook erg goed: niets nieuws, maar gewoon goed en lekker puur uitgevoerd (en dat terwijl ik zelden death mettol luister)

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-09-2010 20:29 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Vandaag die laatste blind gekocht omdat ik gelezen had dat Bart van Damnation erbij speelt. Pas later gezien dat ook oud-collega en Behemoth drummer Inferno meedoet. Beestig schijfje.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Silence
Usericon van Silence
Posted 01-09-2010 23:44 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2007 21:09 schreef Metalhead22 het volgende:
Wie kent deze Poolse deathmetalband? Überdrummer Inferno (Behemoth) hanteert hier de drumstokken en dat is te horen!
De muziek laat zich omschrijven als rete snel, erg druk (met name de drums) maar heeft toch genoeg aanknopingspunten om het boeiend te houden.

Hihi.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 07-12-2010 18:17 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ziek hard, dus win

Black seeds of bunny!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-07-2011 22:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

fak wat hard!

signature

Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 28-07-2011 11:49 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Topband.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 22-12-2011 12:41 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Het schijnt dat Azarath een aantal plekjes op zomerfestivals gaat proberen te bemachtigen... ben benieuwd!!!

Black seeds of bunny!

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 22-12-2011 13:19 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ah nice. Hoop dat ik ze dan weer ergens kan checken.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 22-12-2011 13:57 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Anders ik wel!!! Heb zaterdag ook nog wat met Bartlomiej gesproken, hence the info, super aardige kerel

Inferno ook overigens

Black seeds of bunny!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com