|
Auteur: |
|
|
David Myles, Schotland... Die heeft nog Nederlands op het VWO gehad bij mn ex-schoonpa. Dus echt Schots is ie nu ook weer niet. Maarem, leuk orkest! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Maakt me niet echt veel uit. Anyway, verdomd veel zin in [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 12-03-2007 19:44] spelfout weggehaald... |
|
Nog meer die hierheen gaan? spelfout weggehaald... |
|
Heerenveen is way to ver voor mij maar Rapalje heerscht live, heb ze eens mogen aanschouwen op Folkwoods in Eindhoven en heb er met volle teugen en een paar pints van genoten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Rapalje is heel vet Alleen Heereveen is veel te ver. "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
quote: Nee man, vlakbij spelfout weggehaald... |
|
Oeh, vanavond al spelfout weggehaald... |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: Voor jou ook eigenlijk. Tot vanavond dan maar? spelfout weggehaald... |
|
quote: Nee niet echt. Met z'n klompen |
|
Helaas niet. Kan David wel thuis aanhoren, en ik ben blut. Next time, Gadget. Veel plezier Bruce Banner |
|
Dank u, gaat vast lukken spelfout weggehaald... |
|
Dit was werkelijk waar ge-wel-dig. spelfout weggehaald... |
|
Fri 27 19:30 Celtic Folk Night, with David Myles De Markt, 2611ET Delft (NL) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
En dat post je hier omdat.... ? Bruce Banner |
|
quote: Er schijnt zo'n bandje te komen die in dit topic wel eens voorbij komt. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Alles klar, maar dan maak je er toch een nieuw topic voor aan? Bruce Banner |
|
Rapalje zie ik normaal gezien op Castlefest volgende week Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik ook! Ik ga de zaterdag En Rapalje speelt over een tijdje in Hengelo, waar ik ook wel wil gaan kijken. |
|
quote: ik ga ook de zaterdag Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
vorig jaar gezien in tivoli de helling erg fijn! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
En dat posten jullie hier omdat...? Bruce Banner |
|
quote: Omdat ik wil dat je hier een algemeen Rapalje topic van maakt en deze even verplaatst richting bands ofzo. |
|
Dit blijft een topic over bovengenomed concert. Bruce Banner |
|
Hoeraaa volgende week Rapalje zien op Castlefest |
Index / Concerten |