quote:
Op 14 maart 2007 16:58 schreef drdennuz het volgende:
Volgens mij ben jij een beetje te 'volwassen' geworden om naar een festival te gaan. Te volwassen om een beetje vies te worden en te teren op niet het meest gezonde voedsel.
nee hoor, ik doe nog genoeg andere stomme dingen
en vies worden/troep eten is fantastisch. er voor betalen is mongloïde
quote:
Dat de prijzen van zo'n festival hoog zijn ben ik met je eens, alhoewel ik het tegelijkertijd begrijpelijk vind.
dan ben je het dus niet met me eens. ik vind de prijzen niet te hoog, ik vind de wederdienst te mager
quote:
Bands vragen nou eenmaal meer geld voor een optreden omdat ze op cd's minder winst maken vanwege het downloaden.
valt best mee
sterker nog; festivals zijn altijd een mooi verkoopmoment. ik denk dat bijvoorbeeld FOR een aantal bandjes er gewoon gratis bij krijgt van een label, gewoon voor de exposure.
het meest geld gaat naar lloyds in londen en naar de ambtenaren van mojo. maar dat geeft niet, die moeten ook leven. maar doe je werk dan iig met een glimlach
quote:
Je had het over chagrijnige medewerkers: De horecagelegenheden op festivallen zijn meestal gewoon gehuurd, dus mensen die overal en nergens komen. Er zijn mensen die het verschrikkelijke kutherrie vinden die daar moeten werken, dan vind ik het niet gek dat je er chagrijnig van word. Daarnaast, wat loop je nou te zeiken over ze, je besteld er alleen maar wat, je spreekt ze verder nooit weer.
voor dat geld kun je ook beter personeel inhuren. lachen kost niks, chagerijnig kijken kost klanten
quote:
Daarnaast, de wc's op arrow waren net zo goor als op elk ander festival, dat maakt echt geen reet uit op welk festival je bent. Dronken mensen kunnen nou eenmaal wat minder goed richten
daarin verschil dan van mening met jou
maar objectief gezien had je wel kunnen tellen dat het er iig meer waren
quote:
Ik vind je een ongelooflijke zeikerd,
jij zeikt, ik geef alleen maar mijn mening
quote:
ja je betaald veel geld en je hebt weinig comfort, TENZIJ JE DAAR ZELF VOOR ZORGT.
ja en dan mag je best de intelligentie in twijfel trekken van de mensen die daar veel voor willen betalen
quote:
Zoals al eerder gezegt het is geen camping.
waarom noemen ze het dan zo?
quote:
En om nog even op je punt te komen van waarom festivalbezoekers voor de sanitaire voorzieningen moeten betalen.
dat punt heb ik nooit gemaakt
quote:
Ik denk dat het de bedoeling is van een festival om winst te maken. Met 1 toilet op de 4 festivalbezoekers zonder daar kosten aan te berekenen gaat dat niet werken denk ik.
tja, moeten zij weten, maar ik vind het nogal dom van de normaliter altijd klagende festivalganger dat hij zich neerlegt bij dit soort concentratiekamppraktijken. zoals ik al zei: dat mag nergens, behalve op festivals...
quote:
En als je nou ook nog gaat zeiken over dat festivalorganisatoren winst moeten maken ga dan bij elke onderneming waar je iets koopt staan schreeuwen en mekkeren.
LEZEN TRUT!!!
interesseert mij geen ene flikker of ze er winst op maken, want dat doen ze toch wel en ik gun het ze werkelijk van harte.
net als de belspelexploitanten, de verstrekkers van 'goedkope leningen', de wehkamp, en ieder andere ondernemer die op een nuttige manier gebruik maakt van de minder begaafde medemens; ik heb er diep en diep respect voor
maar dat neemt niet weg dat ik katholiek ben en mij genoodzaakt voel om zo nu en dan eens missiewerk te verrichten onder de minderbedeelden
bij deze dus
[/quote]