|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dankzij een zekere ZM'er heb ik nu ook de hele plaat kunnen luisteren. Ik moet mijn eerdere mening toch wel enigszins bijstellen geloof ik. De trance/dance stukken zijn behoorlijk vet! Toch pakt het gros van de stukken me nog niet echt. Ik ga hem nog een aantal keer luisteren, maar ik weet in ieder geval wel al dat de mp3's op myspace de cd zeker niet goed representeren! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: @Kramy: Zei ik toch spelfout weggehaald... |
|
ja, een roadrunner die wel kan tellen verstaanbare strotten heerschen toch wel signature |
|
maargoed, Wel colin richardson dus.. james murphy kin de pot op "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ik heb m nu een paar keer helemaal gehoord, had hoge verwachtingen ook zo met al dat gedoe eromheen... vindt t eigenlijk niet echt supergoed... t klinkt allemaal wel prettig hoor maar klinkt allemaal alsof t zo klinkt omdat t nu eenmaal zo moet... misschien te netjes ofzo ik weet t niet, ik vind t nergens een dreun in je smoel In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Die plaat is idd niet echt bijzonder, vrij standaard allemaal en die 'electronica' stukjes voegen ook niet veel toe, klinkt niet echt spannend. |
|
Mijn conclusie is inderdaad ook dat de plaat te braaf is. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
t hele concept en alle uitleg op de site vond ik wel erg gaaf, daarom krijgen ze van mij nog wel een voordeel van de twijfel, ik vermoed dan ook dat t ding nog wel in mn collectie terecht zal komen... maar zoals gezegd, t mag wel wat smeriger/ruiger/bruter In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Deze band produceert inderdaath heerlijke muziekjes.. Morgen even kopen, gheghe [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 01-04-2007 21:25] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Moehahahahahaha signature |
|
Na constant plat te worden gegooid met de naam van deze band ben ik tot de daath overgegaan om t ook maar eens te checken. En t bevalt me Lekkere sfeervolle proggie death. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Via Myspace bij deze band terecht gekomen, en dit gezeldschap klinkt behoorlijk goed |
|
|
|
Nieuwe album is weer lekker... Alleen mis ik wel een meesterwerk dat vergelijkbaar is met het nummer Subterfuge van hun vorige plaat... [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 02-04-2009 22:21] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
De vocalen doen me een beetje aan eerdere Lamb of God denken op 1 of andere manier. |
|
ik vond bij die vorige cd ( in vele ogen de eerste, maar dat is natuurlijk niet zo) het verhaal leuker dan de muziek zelf ik ben benieuwd of t nu muziekaal spannender is |
|
Is het nou Daath, DÅÅTH of Dååth? |
|
quote: Ze schrijven het als DÅÅTH op hun albums, maar kapitalen of geen kapitalen is meer een vormgeefkeuze denk ik. Dååth is volgens mij ook goed. Daath wordt alleen gebruikt door mensen die geen zin hebben om die lastige tekens op te zoeken ;-) Trouwens, iemand het nieuwe album al gehoord? DAMN! |
|
Nee, nog niet. Maar ik was erg onder de indruk van de vorige plaat, dus ik ga hem zeker nog checken. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Dat is min of meer hun tweede album al dit jaar he. De twee gitaristen brachten een paar maanden geleden al samen een instrumentaal album uit. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |