|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 |
|
Ik ga Enter Shikari op 26 juni bewonderen in Waterfront. Eigenlijk ga ik meer voor Malkovich, maar Enter Shikari is ook goed te doen . |
|
ik zapte gisteravond langs tmf en daar was een clip van deze band te zien, gevolgd door een 1 of andere commerciele popmuziek clip, is dit de nieuwe trend ofzo? verbaasde mij nogal.. deed mij ook wat denken aan horse, the band edit: "Sorry, You're Not a Winner" deze clip dus: http://www.youtube.com/watch?v=P4MiC67seUY toch wel vrij stevig materiaal voor tussen de reguliere tmf clips door? [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 14-06-2007 17:38] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
komen op lowlands, dikke zin in |
|
Ben ook wel benieuwd hoe ze live zijn! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: ja. Suck my piss |
|
Gisteravond stonden ze in Waterfront, Rotterdam en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben! Erg energieke presentatie, loeihard maar loepzuiver geluid, lekkere breakcore-intermezzo'tjes, harde breakdowns, etc. etc. |
|
quote: Ze staan op maandag 8 oktober in Tivoli. Dat moet toch te doen zijn voor je? Dikke aanrader |
|
Ik vind het nummer dat ik de laatste dagen op mtv/tmf langs zie komen echt te kansloos voor woorden. Vooral (maar dat dus niet alleen) de songwriting is om te huilen |
|
Ah, jij gaat dus als ze in oktober in Utrecht staan? |
|
Ben bang van niet |
|
De breakcore-stukken zijn live wel gaaf |
|
Gisteren op Tmf gezien...beetje nu metal hoor ik ook erin..verder niet zo mijn ding. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Zag het gisteren en vind het rete afgezaagde muziek, waar dan een beetje electronica voor de sier is toegevoegd. Maar goed, dit scoort momenteel kennelijk ... |
|
quote: Ik was een paar dagen geleden bij een vriend van me. Waren we ff aan het zappen. Kwam dit nummer langs. Hij gelijk "Ah, dit is jouw muziek toch?" AAARGHH!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Jammer dat de rest van het album sucks, maar het nummer Sorry, you're not a winner is wel gaaf! Het is de lichtinval ;') |
|
Emo crap. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
heb 2 kaarten besteld voor 8 oktober |
|
Ja, kijk, HET bewijs dat het crap is! |
|
quote: Emo. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: ik ben het, de belichaming van crappyness! |
|
quote:Zelfkennis for teh win! |