IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Enter Shikari Vorige pagina | Volgende pagina
Jerome
Usericon van Jerome
Posted 14-06-2007 15:09 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2007 12:02 schreef jbassist het volgende:
Doe mij maar gewoon Shikari

+1

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-06-2007 15:11 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Heb trouwens een Coron 15 kunnen scoren

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 14-06-2007 15:13 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik ga Enter Shikari op 26 juni bewonderen in Waterfront. Eigenlijk ga ik meer voor Malkovich, maar Enter Shikari is ook goed te doen .

Argh
Usericon van Argh
Posted 14-06-2007 17:01 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

ik zapte gisteravond langs tmf en daar was een clip van deze band te zien, gevolgd door een 1 of andere commerciele popmuziek clip, is dit de nieuwe trend ofzo? verbaasde mij nogal.. deed mij ook wat denken aan horse, the band

edit:
"Sorry, You're Not a Winner"

deze clip dus: http://www.youtube.com/watch?v=P4MiC67seUY

toch wel vrij stevig materiaal voor tussen de reguliere tmf clips door?

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 14-06-2007 17:38]

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 14-06-2007 21:38 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

komen op lowlands, dikke zin in

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 14-06-2007 21:40 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ben ook wel benieuwd hoe ze live zijn!

Het is de lichtinval ;')

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-06-2007 12:43 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 14 juni 2007 12:02 schreef jbassist het volgende:
Doe mij maar gewoon Shikari

ja.

Suck my piss

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 27-06-2007 13:03 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Gisteravond stonden ze in Waterfront, Rotterdam en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben! Erg energieke presentatie, loeihard maar loepzuiver geluid, lekkere breakcore-intermezzo'tjes, harde breakdowns, etc. etc.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 27-06-2007 13:04 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2007 21:40 schreef Kimmey het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe ze live zijn!

Ze staan op maandag 8 oktober in Tivoli. Dat moet toch te doen zijn voor je? Dikke aanrader

Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 27-06-2007 23:17 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Ik vind het nummer dat ik de laatste dagen op mtv/tmf langs zie komen echt te kansloos voor woorden. Vooral (maar dat dus niet alleen) de songwriting is om te huilen

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 27-06-2007 23:43 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ah, jij gaat dus als ze in oktober in Utrecht staan?

Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 27-06-2007 23:49 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Ben bang van niet

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 27-06-2007 23:54 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

De breakcore-stukken zijn live wel gaaf

Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 28-06-2007 6:25 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Gisteren op Tmf gezien...beetje nu metal hoor ik ook erin..verder niet zo mijn ding.

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-06-2007 9:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zag het gisteren en vind het rete afgezaagde muziek, waar dan een beetje electronica voor de sier is toegevoegd.

Maar goed, dit scoort momenteel kennelijk ...

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-06-2007 9:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2007 23:17 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Ik vind het nummer dat ik de laatste dagen op mtv/tmf langs zie komen echt te kansloos voor woorden. Vooral (maar dat dus niet alleen) de songwriting is om te huilen

Ik was een paar dagen geleden bij een vriend van me. Waren we ff aan het zappen. Kwam dit nummer langs. Hij gelijk "Ah, dit is jouw muziek toch?"

AAARGHH!!!

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 28-06-2007 10:38 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Jammer dat de rest van het album sucks, maar het nummer Sorry, you're not a winner is wel gaaf!

Het is de lichtinval ;')

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 28-06-2007 10:48 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Emo crap.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 28-06-2007 10:56 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

heb 2 kaarten besteld voor 8 oktober

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 28-06-2007 10:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja, kijk, HET bewijs dat het crap is!

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 28-06-2007 10:57 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2007 10:56 schreef BitchSlap het volgende:
heb 2 kaarten besteld voor 8 oktober

Emo.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 28-06-2007 10:57 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2007 10:57 schreef Jenje het volgende:
Ja, kijk, HET bewijs dat het crap is!

ik ben het, de belichaming van crappyness!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 28-06-2007 10:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2007 10:57 schreef BitchSlap het volgende:
ik ben het, de belichaming van crappyness!
Zelfkennis for teh win!

morrigan
Usericon van morrigan
Posted 28-06-2007 14:47 by morrigan Wijzig reactieProfiel van morriganQuote dit bericht

Dit is dus niets voor mij.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 23-09-2011 18:17 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Erg fijn nieuw nummer!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com