|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Grand Magus goede doom band, deel je mening! Site: http://www.grandmagus.com Myspace : http://www.myspace.com/grandmagusrocks The trend is dead. |
|
Goede band inderdaad, heb zelf een zwak voor hun debuutplaat, maar de opvolgers zijn ook sterk. |
|
Wel geinig ... laatste in huis maar draai em weinig .. |
|
Eerste 2 platen zijn geniaal. De eerste als je van 70's meuk houdt zoals ik. De 2e is een brok power-doom, meesterlijk! Ik heb ze ook vaak live gezien, beetje jammer dat de boel tijdens solo's dan inkakte ivm gebrek aan 2e gitarist. De laatste is heeft veel te veel power-metal invloeden, en is daarmee totaal niet mijn ding. Maakt niet uit, ik vind het sowieso tof te zien dat een band zich zo sterk heeft ontwikkeld door de jaren heen. En volgens de zanger gaat die ontwikkeling nog wel even door. Trouwens, vrienden van me hebben een band die de liefhebbers van de oude GM zeker moet aanspreken! http://www.myspace.com/coldmeatsociety Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Ik vind die synths niks... The trend is dead. |
|
Het album MoNUment is onovertroffen, inderdaad. Ik heb ze vaak gezien maar ik ga niet weer. Het eerste optreden wat ik zag was geniaal, maar elke keer werd eigenlijk sneuer; steeds meer leren pakjes, onnozele power-kreten etc. Het is trouwens geen synth wat je hoort in die laatste band, maar cello. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Dank u voor de verbeteringen, Sireus, leren pakjes? C'mon dat had ik dus echt niet verwacht... The trend is dead. |
|
Zeer toffe live band is het Albums moet ik nog eens op de kop tikken. |
|
Helaas ook nog nooit live gezien maar daar komt de 31ste verandering in als ze openen voor Candlemass |
|
YEAAAH, op de site staat dat ze nieuwe nummers aan het schrijfen zijn The trend is dead. |
|
klinkt niet slecht Och ! Ik sprokkelde enkele herinneringen. |
|
Even de 1e cd opgezet The trend is dead. |
|
Ken je de Nederlandse band Diggeth? Heeft er wel wat van, mss zelfs te veel. http://www.myspace.com/diggeth Ik verwacht overigens helemaal niks van de nieuwe Grand Magus. Dat zal nog minder 70s/stoner worden en nog meer power/glam metal. Niiiice.... Schrijfen? Sirieus? Moment? synths in Cold Meat Society? Waar heb je het over? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote:Kut, toen heb ik ze dus gemist |
|
quote: Vind alleen het 1e nummers op hun space beetje op ''Magus lijken... (One More Yesterday) The trend is dead. |
|
Grand Magus enters the studio | 21/09/2007 -------------------------------------------------------------------------------- HAIL! Time for a new album filled with Swedish Steel. Grand Magus will start recording their 4th full-length album on the 13th of October. As with Monument and Wolf's Return it will be recorded in Stockholm with Oneman at the helm acting as engineer and co-producer. The album will be released early 2008 on Rise Above Records. Check www.grandmagus.com for further developments and studio reports. The trend is dead. |
|
Coole band, echt lekkere sfeer in hun nummers. Monument vind ik idd ook hun beste plaat. Paar jaar geleden nog eens live gezien in Tivoli de Helling met nog 15 mensen... But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Bedoel je voor Cathedral en Electric Wizzard??? Was een hele gave show idd www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
ff denken hoor, in ieder geval speelde Orange Goblin toen ook herinner ik me But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
veel van gehoord via onze bassist, dus de platen eens gedownload. moet zeggen dat ik het wel erg ruig vind. lekker lomp |
|
Heb er 1 schijf van .. vond het toen wel geinig nog eens checken binnenkort .. |
|
OW YEAH! Ik ga naar grand magus 17 april ow yeah! The trend is dead. |
|
Ferocious new album out June 9 2008 The trend is dead. |
|
Gaaf hoesje. |
|
Zo! Het nieuwe album, Iron will, is weer geweldig geworden! De stoner is zo goed als verdwenen en nu klinkt Grand magus als een perfecte mix tussen klassieke doom en pure heavy metal. Iron will heeft ook echt alles in huis. Sfeer, kracht, sterke nummers, headbang momenten, emotie...noem maar op. Dat wordt aanschaffen! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |