|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Komt daar nog wat bij Patrick? 11 pleuro voor enkel Battlelore is wel vrij gortig eigenlijk |
|
Ben daar wel bij, denk ik. Bruce Banner |
|
Ik waarschijnlijk niet. School gaat voor. |
|
quote: Yazekers, d'r komen er nog bij! Steven is daarmee bezig. We houden u en de uwen op de hoogte! Only Deaf Is Real! |
|
Ah, dat komt goed dan |
|
Al enig nieuws over evt. supports? Sowieso wel aanwezig |
|
Present! |
|
AAAAAAAAARRGHHH ZO ver.. Das weer iets rond de 30 eurie vanuit Den haag.. Verdomme.. Waarsch te duur door de kutNS "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Dat is wel klote ja.. maar tis wel echt de moeite waard.. lekker komen dus Desnoods liften.. |
|
quote: Koop dan een kortingskaart ofzo. |
|
Hebben jullie het laatste album van Battlelore gehoord? ik namelijk alleen een stukje.. maar klonk erg gaaf.. misschien bij het concert eentje meepakken.. |
|
Heb um toch maar vast gekocht! Hoe vet is hun album zeg! Ik heb er echt zin in om ze live te zien.. |
|
Wel de vorige en daar werd ik niet echt vrolijk van eigenlijk. |
|
Hey je kunt kaarten winnen voor het concert! Vet! Het nieuwe album is wel echt heel erg gaaf hoor.. |
|
Kent iemand de voorprogramma;s trouwens? Ik ken ze niet.. zijn het beetje vette bands? |
|
quote: Wat zijn de supports dan? |
|
quote:Ik weet welke bands er benaderd zijn. Nu moeten ze alleen nog toezeggen En ja, dat zijn allebei gave bands |
|
A New Dawn is inmiddels als supportband bevestigd |
|
Ken ze niet.. beetje vet dus>? wat maken ze precies voor metal? |
|
quote:Dat zie je dan de 10de wel |
|
haha.. ben gewoon nieuwsgierig maar zien ga ik ze zeker! |
|
Je kunt ook gewoon even hun site bezoeken en daar wat muziek luisteren. |
|
zojuist gedaan! echt lekkere muziek.. ik kan niet wachten tot 10 mei! |
|
Lijstjuh!! - Judge M. - Tenderstrike - Dark Effe Komt Lain ook nog naar de mooiste stad van het land? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |