![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Komt daar nog wat bij Patrick? 11 pleuro voor enkel Battlelore is wel vrij gortig eigenlijk ![]() ![]() |
|
Ben daar wel bij, denk ik. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ik waarschijnlijk niet. School gaat voor. ![]() |
|
quote: Yazekers, d'r komen er nog bij! ![]() Only Deaf Is Real! ![]() |
|
Ah, dat komt goed dan ![]() ![]() |
|
Al enig nieuws over evt. supports? Sowieso wel aanwezig ![]() ![]() |
|
Present! ![]() |
|
AAAAAAAAARRGHHH ZO ver.. Das weer iets rond de 30 eurie vanuit Den haag.. Verdomme.. Waarsch te duur door de kutNS ![]() "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) ![]() |
|
![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Dat is wel klote ja.. maar tis wel echt de moeite waard.. lekker komen dus ![]() ![]() |
|
quote: Koop dan een kortingskaart ofzo. ![]() |
|
Hebben jullie het laatste album van Battlelore gehoord? ik namelijk alleen een stukje.. maar klonk erg gaaf.. misschien bij het concert eentje meepakken.. ![]() |
|
Heb um toch maar vast gekocht! Hoe vet is hun album zeg! Ik heb er echt zin in om ze live te zien.. ![]() |
|
Wel de vorige en daar werd ik niet echt vrolijk van eigenlijk. ![]() |
|
Hey je kunt kaarten winnen voor het concert! Vet! Het nieuwe album is wel echt heel erg gaaf hoor.. ![]() |
|
Kent iemand de voorprogramma;s trouwens? Ik ken ze niet.. zijn het beetje vette bands? ![]() |
|
quote: Wat zijn de supports dan? ![]() |
|
quote:Ik weet welke bands er benaderd zijn. Nu moeten ze alleen nog toezeggen ![]() En ja, dat zijn allebei gave bands ![]() ![]() |
|
A New Dawn is inmiddels als supportband bevestigd ![]() ![]() |
|
Ken ze niet.. beetje vet dus>? wat maken ze precies voor metal? ![]() |
|
quote:Dat zie je dan de 10de wel ![]() ![]() |
|
haha.. ben gewoon nieuwsgierig ![]() ![]() |
|
Je kunt ook gewoon even hun site bezoeken en daar wat muziek luisteren. ![]() ![]() |
|
zojuist gedaan! echt lekkere muziek.. ik kan niet wachten tot 10 mei! ![]() |
|
Lijstjuh!! - Judge M. - Tenderstrike - Dark Effe Komt Lain ook nog naar de mooiste stad van het land? ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |