|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeker een leuke band. Ik heb de nieuwe CD nog niet gehoord, maar volgende week ga ik ze weer 'ns bekijken in Sittard. |
|
quote: +1, vrijdag de 23ste aanwezig. Vandaag is de cd presentatie in de Melkweg. Leuke band overigens. |
|
Want wij zijn sjonnie en anita ken maar een paar nummers en dat vind ik dan wel weer genoeg hehe ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik lees steeds Heidenroosjes Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vroegah vond ik ze leuk ... |
|
quote: Ja, dat heb ik nou ook. Heb tot en met Schizo alle cd's, daarna boeide me het niet meer zoveel. Twee jaar geleden pas voor het eerst live gezien, dat was wel oke. Maar niet dat ik echt compleet uit m'n dak ging ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 16-03-2007 19:53] |
|
quote:same here!! mn eerste concert hihi wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dat was gaaf!! Ik heb de nieuwe cd ook al binnen en hij is weer erg fijn, zeker in de top5 dit jaar |
|
Had hem bijna gekocht...maar zag teveel ander leuk spul liggen... maar hij komt er vast nog wel eens... Toch 1 van de beste bands uit Nederland iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
|
|
Aanwezig. |
|
+1 Riplets Spel vouten zijn cool! |
|
|
|
Bijna vergeten: Spel vouten zijn cool! |
|
|
|
Probeer aanwezig te zijn in 013 Inter faeces et urinam nascimur |
|
niks dan respect voor deze band, ik denk dat ik ook eens kom kijken in 013! |
|
09-11-2007 De Heideroosjes (+ Right Next Door) in De Meester Almere (http://www.demeesteralmere.nl/) Voorverkoop bij 't Oor en Dekter Entree: € 10,- Tijd: 20:00 - 01:00 Aanvang: 21:00 Enige show in de regio dit jaar, beperkt aantal kaarten. [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 30-08-2007 21:09] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
ik ga wel naar utrecht. als ik ga. om de hoek. |
|
Ze moeten gewoon een show doen met alleen oude nummers zou supervet zijn. Ben laatst in Amersfoort heen geweest maar ze speelden bijna alleen maar nieuwe nummers die ik niet ken |
|
moet je de nieuwe cd kopen muts! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ik kan er mijn geld niet meer aan uitgeven. Die shows vroeger met de OP en Blind Justice waren wel gaaf trouwens. Tering Tyfus Takketrut! |
|
quote: Nee ik kan me daar niet meer doorheen slaan |
|
quote:je wordt er te oud voor? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Nee dat niet |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |