|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
stel je eerst maar eens voor.. Het is de lichtinval ;') |
|
xDD nah ik heb dreads!!!!!! en uhhhh ga naar metal festivals en uhhhh JAH! ik drink BIER! |
|
TLP zoekt nog geschikt publiek om de Little Devil compleet af te breken.... |
|
quote: Jullie spelen als enige. Makkie, lijkt me. Bruce Banner |
|
even wat TLP spam, niet alle bands zijn bekend, aangepaste beeldplaat volgt...... [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 15-03-2007 19:18] |
|
NSS Bruce Banner |
|
tot de 13e ? |
|
quote:Bullcrap. Je weet zelf ook wel dat de band waarvan je verwacht dat ie het wordt het niet wordt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 15-03-2007 20:00] |
|
Metal Battle Halve Finale (Noord NL) Poppodium Romein te Leeuwarden Zaterdag 21-04-2007 20:00 5,- Vanavond zullen de winnaars van de noordelijke voorrondes Metal Battle tegen elkaar strijden in Poppodium Romein voor een plek in de finale. De Metal Battle is een landelijke contest voor opkomende metal bands. De volgende bands zullen strijden om een plek in de finale: Sudden Access Gheestenland Aliennation Chiraw The New Dominion |
|
misschien dat moddereter(s) zo vriendelijk wil zijn topictitel even aan te passen met datum en lokatie? You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Of gewoon deze debiele even dichtgooien, dan maak ik een nieuwe aan. |
|
Uh hallo? Deze even dicht aub en die andere open, als je als organisator al wordt overtroffen door één of ander persoon die maar wat loopt te raaskallen in de openingstopic, dan is het einde zoek natuurlijk. |
|
eens (oeps verkeerde topic) |
|
quote:Dit topic bestaat langer, bevat exact dezelfde gegevens en over de onzin lezen onze users wel heen. Dat zijn we hier gewend. Uiteraard respecteren we het dat de organisatie zelf topics over de eigen evenementen aan wíl maken, maar als bezoekers dat reeds hebben gedaan zien wij als forum dat niet als probleem. En hoe langer we in dit topic doorgaan over futiliteiten, des te meer sneeuwt datgene waar het over gaat onder. Trouwens, hier staat zelfs een heuse flyer in gepost voor de duidelijkheid. Have a beer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Denk dat we wel aanwezig zijn, sowieso om AliennatioN te supporten en wil de rest ook wel zien. see you at occultfest! |
|
Misschien maar een weekend Leeuwarden van maken! Zondag erna speelt Inferno met Adultery. |
|
quote: Ik zie geen flyer over de halve finale van de metal battle in Leeuwarden? Het klopt gewoon niet, de info waar het over gaat moet in het eerste bericht staan, en daarna kan er over na geneuzeld worden. Maar goed, ik kan me beter druk maken over belangrijkere dingen. |
|
quote: juist You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: Gheestenland |
|
quote: AliennatioN! (Drenthe!!!) see you at occultfest! |
|
quote:WTF Verneem ik jou nu een BM-band aanmoedigen? |
|
Regeer, dat komt door de kaas natuurlijk. Lang verhaal. Bruce Banner |
|
quote: Daar was ik niet bij. En Gheestenland is gewoon goed, ik luister soms ook wel eens Black |
|
Zaterdag! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |