IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : waarom aanbidden mensen...
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-01-2002 19:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

..sukkels en junks zoals jim morrison en g.g. allen??? het is mij een raadsel.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 28-01-2002 20:17 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik word ook aanbeden maar da's tenminste nog te begrijpen...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-01-2002 20:21 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

hmmm, goede vraag.Ik vond de Doors wel aardig, maar om J.Morrison nou geniaal te noemen, nee.
En waarom mensen hem aanbidden, misschien omdat hij zo jong (en op zijn top) zelfmoord heeft gepleegd en daardoor een legende is gemaakt (zoals vaker is voorgekomen).


Bazzio Attacks!!!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 28-01-2002 20:26 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Jimi Hendrix is ook zo ongeveer de meest aanbeden gitarist; en misschien ook omdat hij zeer vroeg het leven verliet ?

Maar natuurlijk ook omdat het een onmenselijk goede gitarist was!


Ik, Wil Schuurman


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 28-01-2002 20:56 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

ik denk dat mensen groepen aanbidden omdat een bepaalde groep het meeste bij hun denken en hun gedrag past, het omgekeerde is iets minder positief is dat mensen groepen aanbidden omdat zij net zo willen zijn als de bandleden van de bepaalde groep.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


abysoss
Usericon van abysoss
Posted 28-01-2002 21:28 by abysoss Wijzig reactieProfiel van abysossQuote dit bericht

vinden ze leuk

[Dit bericht is gewijzigd door abysoss op 28-01-2002 21:28]


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 28-01-2002 22:58 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Omdat mensen een idool nodig hebben die schijnbaar een beter leven heeft.Mensen durven zichzelf niet te vertrouwen


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 28-01-2002 23:31 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 28 januari 2002 19:22 schreef attila_de_hun het volgende:
..sukkels en junks zoals jim morrison en g.g. allen??? het is mij een raadsel.


ze aanbidden imho alleen maar het kleine stukje persoon wat ze te zien krijgen via de media. En dat is misschien wel heel logisch, omdat het voor de buitenstaanders als een soort sprookje lijkt en ik denk dat iedereen heel stiekem van binnen wel als fantasie in een sprookje wilt leven. Al is het alleen maar in gedachte...

En verder kan ik melden dat het erg ontnuchterend kan werken om je "idolen" irl te ontmoeten. Is mij al menigmaal overkomen. En dan nog even dit: ik = niet groupie o.i.d.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2002 3:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ben zowiezo een tegenstander van de verheerlijking van drugs. Dus mensen als Jim Morrsion, Kurt Cobian eva mogen van mijn part erg hard in de kont geboort worden (ik geloof niet in een hemel of hel dus je moet wat).
Mensen die drugs nodig hebben om muziek te kunnen maken vallen bij mij onder de subtitel "losers en ander tuig wat je in elkaar mag rammen"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-01-2002 11:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2002 20:26 schreef Snagger het volgende:
Jimi Hendrix is ook zo ongeveer de meest aanbeden gitarist; en misschien ook omdat hij zeer vroeg het leven verliet ?

Maar natuurlijk ook omdat het een onmenselijk goede gitarist was!


jimi hendrix had wel talent. maar de stervennheeft wel bijgedragen aan zijn mythe. dode mensen zijn nu eenmaal populairder dan levende, zie de recente herman brood opleving.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-01-2002 11:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2002 23:31 schreef Sarjenka het volgende:

En verder kan ik melden dat het erg ontnuchterend kan werken om je "idolen" irl te ontmoeten. Is mij al menigmaal overkomen. En dan nog even dit: ik = niet groupie o.i.d.


voorbeelden graag (en hou je vooral niet in wat betreft de details )


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 29-01-2002 13:28 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 29 januari 2002 11:56 schreef attila_de_hun het volgende:
voorbeelden graag (en hou je vooral niet in wat betreft de details )


owkeej...

- ik heb Martin Walkyier irl mogen ontmoeten; was best een belevenis, maar het heerschap was een beetje chagrijnig die dag; op mijn vraag wat hij nou op zijn jasje genaaid had (hij had wat bizarre amuletten e.d.), wilde hij geen antwoord geven. Uiteraard drong ik aan en kreeg ik de wind van voren! Tja... het was maar een vraag...

- ook hebben we de menschen van Def Leppard eens ontmoet. Pjotr (Devoraz) had een interview met ze in het American Hotel in A'dam. De persoon waar hij het interview mee had én de drummer waren erg aardige gasten, maar die zanger en nog zo'n vogel hadden een air van heb ik jouw daar... op mijn vraag of ik een foto mocht maken, was het antwoord: "we've got to shower first"... alsof je hun zweet (o.i.d.) op de foto ziet!

- ook mocht ik Peter Steele irl ontmoeten; dat was heus leuk, maar die man is zo verlegen als de pest! Dus zijn hele imago van "stoere en boze man" ging geheel teniet!

Neej, laat mij maar bij posters enzo zwijmelen


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 29-01-2002 13:48 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 29 januari 2002 13:28 schreef Sarjenka het volgende:
owkeej...

- ook mocht ik Peter Steele irl ontmoeten; dat was heus leuk, maar die man is zo verlegen als de pest! Dus zijn hele imago van "stoere en boze man" ging geheel teniet!

Neej, laat mij maar bij posters enzo zwijmelen


Oke, ben ik effe jaloers (en zowat de helft van de vrouwelijke ZM-bevolking met mij)


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 29-01-2002 13:51 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 29 januari 2002 13:48 schreef Sharteel het volgende:
Oke, ben ik effe jaloers (en zowat de helft van de vrouwelijke ZM-bevolking met mij)


tip: als je weet dat TON nog eens in NL is en je weet ook waar ie logeert (hotel), stuur gewoon een goed opgestelde fax naar het hotel aan hem gericht... hij belt je terug! (als ie tijd heeft natuurlijk)...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 29-01-2002 13:54 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

De reden waarom ze mensen als Jim Morrison etc aanbidden is dat ze zelf nooit zo'n status zullen bereiken. Plus dat iemand als Jim een andere kijk op het leven heeft gehad. Een soort profetische kijk, als je het zo wilt noemen. Zwakke mensen gaan hiervoor onder de bijl.

Ik vind het gewoon triest.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 29-01-2002 14:43 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

van anus.com

2.3.3.2.2.4 Jim Morrison

James Douglas Morrison was born to a father who was an
Admiral in the U.S. Navy, served under a classicist
society of the 1950s, and came into his own at film
school in the early to middle 1960s in Los Angeles,
California. His subsequent project, the Doors, became
the first truly dark rock n roll/pop band and laid down
many thematic and musical paradigms metal bands would
later reference in their innovation.




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-01-2002 19:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2002 13:28 schreef Sarjenka het volgende:
owkeej...




bedankt!

ik heb ook wel eens artiesten ontmoet. sommige waren erg aardig (hades (USA), nasty savage etc) andere waren dikke lullen.

mischien toch een leuk verhaal om te vertellen betreffende mijn enige death-concert ooit. een maat van mij organiseerde kleine concertjes in een lokale club. we hadden al wat leuke optredens gehad van o.a. thanatos etc. toen kreeg hij de mogelijkheid om death te laten spelen. ze hadden net leprosy uitgebracht en zouden door europa toeren. aangezien wij allen helemaal leip waren van leprosy vonden wij dit echt supergeweldig. gelijk wat meerder band erbij uitgenodigt (thanatos, agathocles etc) allemaal heel leuk! echter, op de dag dat het allemaal zou moeten gaan gebeuren wilde death bij ons niet meer spelen. de tour organisator had death die dag voor twee cpncerten gepland(goes en bij ons) maar chuck had er na het concert in Goes helemaal geen zin meer in. onderhandelen, zeuren, smeken, niks mocht baten. zelfs niet een nummertje om alle fans die waren gekomen toch tevreden te stellen. wij bidden en smeken, de zanger van thanatos en semptiternal deathreign boden nog aan om wat nummers te zingen terwijl death instrum,ental zou spelen (en hiermee chuck's stem uitsparen) wilden ze niet doen. dat was namelijk niet professioneel volgens die gladde manager die erbij was (het zou wel heel cool zijn geweest). kortom geen deathconcert. wat helemaal mietig was dat chuck en rick rozz niet het podium opdurfden om te zeggen dat ze niet speelden. dat deden de drummer en bassist terwijl chuck en rick rozz in de tourbus bleven zitten. toen hebben ik, wat vrienden en andere lui maar naar de tourbus gegaan en alle obscene engelse scheldwoorden en gebaren die je maar kunt verzinnen naar beide heren gestuurd (en alle ziektes maar daar heb ik nou wel spijt van) want voor mijn maat was het wel hartstikke klote. slecht naam voor de tent, ze moesten de gage wel betalen! gelukkiug speelde despair wel, een matig trashbandje, maar ze maakten er wel een feest van.
zo , dat was mijn"ontmoeting"met death.

overigens, ik was al snel niet meer boos want het blijft een superband maar naar een concert van hun ben ik nooit meer geweest!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 29-01-2002 19:29 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Sja dat heb je met artiesten wiens roem ze naar de kop stijgt.

Ik vraag me af of ik ook zo zou kunnen doen als ik beroemd zou zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 29-01-2002 19:29]



grevdrake
BC Rich fansite
Usericon van grevdrake
Posted 30-01-2002 8:47 by grevdrake Wijzig reactieProfiel van grevdrakeQuote dit berichthttp://www.bcrich.kicks-ass.org

Mwa, ik denk dat bij mensen het beeld van de door drank, drugs en stress geplaagde rockster met groupies nog steeds een beeld is wat mensen verwachten van de artiesten. Het voortdurend in de belangstelling staan, de media die op je gefocused is, de schandalen... Mensen hebben zoiets van "bah!" en dan "dat wil ik ook"...
Blijkt diezelfde rockster nu een oersaai leven te leiden, vrouw en kinderen, elke dag vroeg naar bed dan is die persoon ineens niet zo interessant, omdat hij niet het alledaagse leven ontvlucht.
Iemand Rock Star gezien? Geeft je, hoewel geromantiseerd, een leuk beeld van de scene.


...only dead people are cool...


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen